final fantasie op xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terminal, 5 okt 2003.

1. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    sooo, mooi man tnx.
    Kan echt niet w8en.

2. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    @ GothicRulez: Met een beetje geluk brengen ze ook wat nieuwe action figures uit. Wat heb ik toen zitten te balen dat ik in 1997/1998 niet via internet de originele range van Bandai (Cloud, Sephiroth, Tifa enz) heb gekocht die waren echt van goede kwaliteit. En over goede kwaliteit gesproken een aantal jaren geleden heb ik zelfs nog die originele grote Sephiroth (pre-painted resin figure 1/8 scale) op een speelgoedbeurs (Spiel 2001, volgens mij) in Duitsland gezien. Super mooi afgewerkt! Wat je over Cloud zegt viel me trouwens ook al op. FF8 en FF10 vind ik zelf qua grafische stijl niet zo, is me te realistisch gestyled. FF7 en FF9 vind ik way kewler. Tja en wat moet je nog over Sephiroth zeggen: hij is gewoon de ubervillan!

GRTZ Toyota Yaris

Laatst bewerkt: 6 okt 2003
  3. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook.
    Bij ff9 gewoon leuker gedaan.
    Die volwassen mensen bij ff8/10/11/12 ??
    Bij ff crystal chronicles dus weer niet die moet ik zker spelen als je trailers daarvan gezien heb :p, ziet er geweldig uit.

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nieuwe action figures van goede kwaliteit zouden idd welkom zijn ja. :cool:

Tja wat betreft de character looks. Eerlijk gezegd vind ik het wel goed dat er wat afwisseling in zit. De hele sprookjesachtige stijl uit FF 9 was zeer leuk en mooi gedaan, maar de realistische looks uit FF8 en FF10 vind ik ook geweldig.

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    MMMM ga die dvd dan ook zeker halen,maar vind dat square gewoon de game moet gaan ontwikkelen,en dan natuurlijk Xbox exclusief haha (of was dit gewoon een droom)

Deel Deze Pagina