hey ik ben hier nieuw en heb een vraagje er schijnt een harde schijf te zijn die je in je xbox kan zetten war kan je die kopen en voor hoeveel?
Bwhahaha, dat zou mooi zijn, moet je je harde schijf nog appart kopen. De Eject-knop krijg je er dan gratis bij.
Sinds wanneer eject jij je harde schijf? Volgensmij heb je die alleen maar nodig bij een CD/DVD-speler
Ik denk dat je de Xbox en PS2 door elkaar aan het halen ben. De Xbox heeft standaard een 8Gb hardschijf en voor de PS2 moet je de HD er los bij kopen. De externe HD voor de PS2 kost €325
hey je kan een extra harde schijf kopen met daar nog eens 128gigabite op en dan kan je 60 spellen opslaan weten jullie daar iets van?
Re: hey Ik voorspel nu een slotje !! /Mod Daar hebben we jou niet voor nodig. Geen off-topic reacties s.v.p.! Eckie
60 games op een 120 gb hd is echt NIET legaal joh. Weet toch iedereen?! Hang idd maar een slotje erop, helaas heb ik die bevoegdheid niet.
Helemaal nie legaal! Btw, om die harde schijf te doen werken moet je Xbox ge "jeweetweld" zijn, en dat mag nu eenmaal niet