verboden om een mening te hebben die afwijkt van meneer de recensent. Beuh. Forum gestorven aan grootheidswaanzin. :-(
Handleiding doorlezen : Je kan de sensitivtytyyryts aanpassen van het modena stuurtje. Hoewel modena stuur gewoon alleen geschikt is voor F1 2002 en GP4, en niet voor PGR of RSC is dit denk ik toch wel de beste..
Klopt, gewoon omdat je met de controller altijd of geheel naar links stuurt of geheel naar rechts en door de vrij sterke veer ga je niet constant dat ding helemaal naar links en rechts trekken.. Check mn review
Als je kijkt naar het 'probleem' waardoor je een stuurwiel niet goed kan gebruiken bij PGR en RSC, het probleem dat ik hierboven heb gemeld zou je snappen dat er eigenlijk geen enkel goed stuurwiel is voor PGR of RSC. Bij PGR en RSC wissel je (iig ik) heel snel met van links naar rechts sturen, met de controller kan dat in een fractie van een seconde, maar met een stuur waar ook nog een dikke veer inzit moet je toch heel veel bewegen en dat gaat gewoonveeeeel minder snel. Ik zeg wel : Modena stuur is echt HEERLIJK voor F1 2002, en waarschijnlijk ook voor GP4
wtf lul jij nou? sorry ik heb niet je echte post gelezen maar de drie die ik zie zijn nogal forumvervuilend. als je het hebt over de mening van wouter, dat is ZIJN mening, hij geeft een advies en je hoeft dat niet over te nemen.
Zielig dat je je posts nu leeg maakt pejannl Ik gaf hier gewoon mijn mening, een mening die ik vaker heb gehoord op dit forum. Snap het probleem niet