Ik zit te twijfelen tussen het kopen an 1 van deze rall games... Naar mijn mening is Rallisport het beste, beter dan Mcrae 3 en 4? Wat zouden jullie kiezen. Veel kusjes Gassan
genoeg geld dan colin mcrae 4 omdat die beter is dan colin mcrae 3 graphics en gameplay en rallisport challenge is nogal oud en graphic zien er niet echt uit vind ik dan tenminste
Beargumenteren graag, anders verzandt deze thread binnen no time in een opsomtopic, en dat willen we niet. Dus niet alleen maar dom spammen: die is beter dan die, maar ook uitleggen waarom de een beter is dan de ander.
Ik heb persoonlijk alledrie de spellen gehad. Persoonlijk vind ik de CMR series beter dan RSC, RSC is mij iets teveel arcade. Bij CMR heb je het echte rally gevoel veel meer. CMR4 vind ik in tegenstelling tot een aantal anderen op dit forum beduidend beter dan het vorige deel. Vooral omdat je meerdere auto's kunt rijden en de mogelijkheid bestaat een aantal oudere rallywagens te unlocken. Kortom: momenteel staat CMR04 voor mij bovenaan maar ik ben ook zeer benieuwd wat RSC2 ons gaat brengen.
ik kan je wat tekst quoten waar ik mee eens ben At the risk of being repetitive, Rallisport Challenge is not a racing simulator. RC has spectacular crashes with cars flipping over in all imaginary ways. Cars go out-of-bounds, race speeds are perhaps on the unrealistic high end, and car damage does not affect car performance at all. Despite these arcade like attributes, RC still has a fantastic race like feel to it. Races are won by not crashing and pulling off the perfect racing line through an entire track. The competition is fierce and many tracks very difficult to master. This combination of arcade like appearance, mixed with detailed race control makes for a spectacular and fast paced racing experience. http://gamereviewers.com/freezepop/xbox/racing/rallisport_challenge.html http://www.gamespot.com/xbox/driving/rallisportchallenge/review.html
cmr 4 is beter omdat je dan meer het gevoel hebt dat je echt aan het racen bent dus zou ik als ik jou was voor cmr4 gaan, maar het is je eigen mening
Ben ik het niet mee eens... CMR4 heb ik niet gespeeld, maar ik vond RSC echt veel mooier dan CMR3 RSC screenshot ik wacht op RSC2 vanwege de uitgebreide online mogelijkheden
Ik heb vorige Rallisport gekocht, en ik ben er helemaal verslaafd aan.. Het is idd een arcade-racer, maar daar houd ik juist van. Dat schade geen effect heeft vind ik wel een beetje zonde, maar ik kan ermee leven. Grafisch erg goed, maar het grootste pluspunt vind ik toch wel de snelheid.. je scheurt keihard door de bossen heen, en als je 1 foutje maakt in de bocht verlies je ontzettend veel tijd. Om een race goed te winnen moet je de tracks dus echt goed kennen, en daardoor ben je meer geconcentreerd bezig tijdens een race. Colin McRae had dit een stuk minder vond ik...
Ik ben zelf een grrot fan van Rallisport challenge. Vin het mooi aan het spel dat het alle vormen van de rally sport in zich heeft rallycross, hillclimb, en de normale rally. Ook op mu player gebied bied deel een al meer als CRM. Verder vind ik het grafisch gewoon superieur aan CRM. Alles is volledig genanimeerd. En ja de speelstijl is wat meer arcade net als bij PGR. En dan voor mij het belangrijkste punt is dat je via xsn sports je eigen competities kan maken. Echt dit word gewoon een toppertje.
ja maar over 1 kan ik oordelen en deze is voor mij al beter als crm dus zal als het in dezelfde lijn gaat met 2 alleen maar beter worden. Maar dat staat er ook in misschien wat aandachtiger lezen. XSN zit niet in 1 lijkt me zo.
Race je zelf ook in auto's ? Ik vind CMR 4.0 om die reden echt niet beter. Zelfs niet t.o.v spel dat eigenlijk gewoon al classic is op de XBox. CMR heeft wel een goeie INCAM view met schokkerige beelden. Wat weer realistisch kan overkomen. en meer gameplay opties. Maar qua graphics, snelheidsgevoel, aantal auto's, prijs zit je bij RSC beter.
RSC is alleen maar mooier omdat alles zo enorm ver weg staat van de baan, waar CMR4 juist veel details dicht op de baan heeft.
Vind dat bij CMR de tegenstand wel erg theoretisch is. Zeer eenzaam spelletje, waarbij je motivatie uit betere tijden rijden moet kunnen halen. Dit lukt mij zelden, speel de tour dan ook maar 1 keer door en heb achteraf iets van, was dat het nou? Ook is het jammer dat CMR04 eigenlijk moet worden gezien als CMR03 (want dat was echt een fouje imho, had niet moeten worden uitgebracht!)
LOL heb jij wel een keer rsc gespeeld? en dan bedoel ik niet 1 keer even, maar gewoon goed gespeeld. Lijkt me niet wat een loze opmerking wouter, kijk toch eens goed man wat ver weg de bosjes bomen alles is prachtig weergeven, en het is al helemaal onzin dat je zegt dat alles verweg staat.
Het verschil is er nog steeds, alleen heeft CMR04 imho meer detail. RSC vind ik een waas, en niet alleen door de snelheid waarmee je rijd
Tnx voor de reacties... Ik ga waarschijnlijk toch voor RSC. Bedankt voor de tips Ik ga voor RSC omdat ik de graphics naar mijn mening iets strakker vind, en omdat het iets meer arcade is...
Weet wel dat je RSC veel sneller uitgespeeld heb! Tenminste dit was bij mij het geval. Ik had RSC binnen 1 week uitgespeeld, en ik ben niet iemand die 3 uur per dag speelt. Maar de tijd dat ik er aan speelde vond ik het wel heel leuk... Maar misschien moet je toch maar gaan voor CMR04, de graphics zijn toch mooier, het spel is uitgebreider, dus langer speel plezier en realistischer (maar jij houd meer van arcade). Toch zou ik de voor en nadelen maar even afwegen voordat je over gaat tot het koop van 1 van de 2 spellen.