Gaan jullie na Xbox nog een console kopen? Ik bedoel geen PS2,Gamcube of Dreamcast. Ik bedoel een Xbox2 ofzo. Ik niet,ik koop een Xbox en ga dan over op de pc. Jullie?
Kan je nu nog niet over oordelen denk ik. Je weet niet hoe consoles nog gaan ontwikkelen. PC gaming was vorig jaar zowat opgegeven maar gaat nog steeds gewoon goed. Misschien zijn de 3 grote consolefabrikanten wel compleet failliet na deze generatie en kappen ze er gewoon mee, je weet het niet. Hoewel PS3 al in de maak is en er ook wordt gewerkt aan Xbox2..
misschien een Xboy , stond geloof ik in XBM nl nummer 1 bij 50 redenen om een xbox te kopen. lijkt me wel lachen. ik heb zelf al de gba dus het zou een wijze opvolger worden. áls de xbox2 zou komen dan koop ik hem denk ik weer, hangt er van af wanneer die komt. als die over een jaar komt niet, over 2 jaar wel.
binnen 2 jaar moet je nog geen xbox2 verwachten hoor, ik hoop het althans van niet want het zou een erg snelle 'moord' op den xbox betekenen, en consoles gaan in't algemeen wel wat langer mee hé....
zou ook wel leuk zijn als de xbox spellen compatible zijn met de xbox2 als ie komt maar misschien zijn die spellen zo gaar vergeleken met de nieuwe dan
jep ik hoop ook dat ze de xbox nog 2,5 tot 3 jaar laten doorspelen op het succes, anders is het voor de gamers zonde. weet iemand hoe lang de ps1 mee is gegaan (met alle respect: die is nu wel aardig non-actief)? ps2 is geloof ik vanaf kerst 2000 er, das nu ook al bijna 2 jaar en ze beginnen nu pas met het online gebeuren, dus ik denk dat de gemiddelde console minstens 3 jaar en misschien wel 4 jaar actief meegaat.
Ik ben tevreden met m'n xbox en hoef geen andere console, een soort gba voor de xbox lijkt me wel leuk. en ik ga er van uit dat de xbox nog wel 3 jaar meegaat en vooral met xbox live wordt het speel plezier flink vergroot
Ik zie de xbox als een 'tussenstap' tot ik ga verder studeren en een deglijke pc koop. na de xbox: geen consoles meer voor mij maar het kan natuurlijk zijn dat tegen dan alle games op consoles gaan uitkomen (warez).
Ik wil iig wel verder gaan met het werken aan gamesites, dus waarschijnlijk blijven consoles er voor mij wel in, ligt aan mn financiele status en de opleiding (tijd die ik over heb)
ik zou een console maken waarbij je geen tv nodig hebt maar zo'n klein brilletje die je opdoet en dan een scherm voor je hebt van 1,5 bij 3 meter ofzo.en het console bijv in de vorm van een piramide,zodat je er met z'n vieren omheen kunt zitten.Met natuurlijk de nieuwste snufjes op grafisch gebied en geluid. met als naam *the thing* *daar is over nagedacht*
Mag ik vragen wat hier de achterliggende gedachte van is??? (ik heb me best gedaan maar ik kan echt nix bedenken waarom je dit nou zou doen) Waarom niet meteen PC spellen spelen? Hoe weet je zo zeker dat er over 5 jaar niet veel vettere games op consoles zijn dan op de PC?
Geld? nu als 16-jarige blijven de mooie baantjes nog uit mijn bereik. Hoe ouder hoe meer je kunt kopen. niet iedereen kan iedere 3 maanden zijn pc upgraden.
Nee dat weet ik maar dat zal ik, als de prijzen zo blijven, ook nooit gaan doen. Ik ben echt een die-hard console-fan!
xbox hou ik nog wel een jaartje of 3, dan of de xbox2 of de 'ouderwetse' pc, maar ja dan is het misschien weer heel anders.