Voor de mensen die het nog niet weten, gelijk met de prijsdaling komen er ook 4 nieuwe player's choice games, namelijk: Metroid Prime Mario Sunshine Star Fox Adventures Mario Party 4 Dit is goed nieuws voor de mensen die deze games nog niet hebben, zoals ik!
dat ze hun toptitels al zo snel in prijs laten dalen... Is wel erg cool en ik ben ook geneigd om een cube te kopen nu ie goedkoper is dan de sp maar dit zijn niet echt goeie praktijken. Ook nu nintendo verlies zit te maken enzo...
Ja, ga denk ik ook een Cube halen, omdatie maar 99 euro gaat kosten. Vooral Mario Party 64 op de N64 heb ik helemaal grijs gespeelt met mn vrienden. Was zo'n leuke party game..met z'n allen na school mini-games...
Gaat mooi.. ik zal trots op jullie zijn Netzo als ome Nintendo ik denk trouwens maar es dat ik starfox op de kop ga tikken.. of misschien nog ff wachten.. mmmm.. moeilijk moeilijk..
Hmmm... Zijn die spellen los (dus als je geen GC koopt) ook rond de €30,- ? Want ik ben niet van plan om nog een gamecube te halen
op Metroid na ben ik wel van plan om die games er bij te kopen.. toch wel fijn als je NGC collectie iets groter is als 3 spellen
ik ga er denk ik een vragen zonder metroid prime (tja, ik koop em wel op me advance-sp) en met mario party en pikmin
Ik heb gisteren ff mario sunshine gekocht voor 32,99 bij de eplaza. Het is niet de players choice, maar gewoon de normale. Metroid Prime hadden ze ook al voor 32,99, maar die was uitverkocht