Op las ik laatst dat de source-code van Half-Life 2 is gelekt. Op gamer.nl las ik laatst dat de source-code van Half-Life 2 is gelekt. Ook waren er geruchten dat Half-Life op de Xbox zou komen. Wat zijn precies de gevolgen voor de eventuele Xbox versie van Half-Life 2?
ziehier daar staat dus wat de gevolgen (kunnen) zijn. geen zin om te klikken???: Dus wat Online kan gebeuren op de pc, kan ook Online gebeuren op de xbox (daar gaat de pret).
Ja dat weet ik, maar wat zijn de gevolgen voor de eventuele Xbox versie? Ik neem aan dat die anders wordt geprogrammeerd dan de PC versie.
Volgens mij is het gewoon dezelfde Source Code, want "pas" geleden werdt bekend gemaakt dat Half-Life 2 ook naar de xbox versie zou komen en het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze binnen 1,5 maand een nieuwe source code hebben voor de xbox. Het is trouwens ook onwaarschijnlijk om voor 2 dezelfde spellen een andere source code te gebruiken:{
Het is toch hetzelfde spel.....die gebouwd is op de zelfde engine en dus moet de code van die engine wel hetzelfde zijn lijkt mij....duh...alleen het detail staat wat lager. beetje domme opmerking.
ah man, waarom zou iemand nou dit doen? hij/zij verklooit het alleen maar voor de rest..... Kunnen we weer een half-jaar () w88....
Xbox versie gaat volgens mij niet onder dezelfde code.. Dus hopelijk stelt Valve ons niet terleur en krijgen we begin volgend jaar nog Half Life 2 voorgeschotelt.