Komt niet, Atari staat er niet positief over om een Dragonballzgame naar de xbox te bringen, jammer genoeg. Lijkt me wel vet
Zover ik weet komt er nog geen een uit(en ook niet in de maak). De makers zijn waarschijnlijk nog alle Dragonballs aan het zoeken voor het maken van een Xbox versie. ^zie post hierboven^
hmmm in de newste PU wisten ze met bijna zekerheid te melden dat er een dragonballz titel zou komen voor de xbox op korte termijn. dus........... ik denk van wel!!!!!!!
dan is de PU de enigste in zijn soort kan nergens iets over een Dbz game vinden op overige xobx/game sites.
niet zeiken gewoon hoopen dat er 1 komt alle forums vol spammen met wij willen een DBZ game op xbox dan komt er heus nog wel een keertje 1
Wij willen ook een dragonballz game !!! Waarom maakt Atari alleen dbz spellen voor de ps 2 ? Oneerlijk vind ik
omdat de ps2 voor gaylords is (WUAHHAHAHAH mijn mening dus nie gaan zeiken dat het niet war is ik vind van wel )
Ik hoef echt geen dragonball Z game, heb Budokai(?) op de ps2 gespeeld en vond er echt geen zak aan. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik dragonvall Z echt onwijs nep vind.
Waarschuwing voor jou! Er wordt hier niet gescholden, en we gaan hier ook niet de fanboy uithangen. En nu weer gewoon on-topic.
van mijn mag er ook wel een DBZ game komen maar dan in de vorm van een RPG die beatem-up games zijn maar niks van DB. Er is ook een rpg uitgebracht op de nes volgens mijn.....
meeep sorry sorry maar mag ik dan nog 1 offtopic vraag stellen? wat is een fanboy...? nu weer on topic : moeten ze net zoiets maken als op de GBA maar dan veel langer en veel groter
Dit soort vragen dit niks met het topic te maken hebben kun je beter via PM (private Message) vragen. In een topic is het de bedoeling on-topic te blijven! Dus niet van het onderwerp afwijken door vragen of andere zaken te posten die er niks mee te maken hebben.. En nu gaan we dus weer terug on-topic
Ik weet wel dat ze bij de E3 2002 3 dbz games lieten zien, een vechtspel budokai dus en een avontuurspel. Van die avontuurspel is niks meer over gezegd.
misschien word da wel voor xbox ofzow dat ze het nog geheim wilde houden om de DBZ fans bietje in spanning achtertelaten heel eenzaam zonder een spel en wanneer bijna de moed weg is dat ze dan aankomen zetten met een DBZ game voor xbox
Er is wel een dbz spel aangekondig voor de ps2 en de cube. Het heet Dragon Ball Z: Saiyan Smash, het kan een party beat um up worden. Maar verder is er nog niets bekend.
Jezus nou met zijn allen op hem zeiken omdat hij 1x iets "off topic" heeft gezegd. Wat erg!!!! Maareh, DBZ is toch iets voor kleuters dacht ik, net als pokemon? Kunnen ze het dan niet op de gamecube beter uitbrengen? Daar komt trouwens budokai al op in november. Maar de xbox is voor de wat ouderen. Daar ga je toch geen dbz op uitbrengen?