[Soul Caliber 2] (ja of nee)

Discussie in 'Algemeen' gestart door borzo, 5 okt 2003.

1. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niet het is een beste vechtgame ooit maar ik zeg ook niet dat het een zuig spel is hij begint gewoon f*cking irritand teworden door al die geblock wat die tegenstanders doen daar wor ik zo schijtziek van kennen ze niet een vecht game maaken waar ze niet kunnen blocken ofzow|:-

2. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heet Versus mode zonder menselijke tegenstander ;)

3. pzonic

pzonic gamer

Leuk Bevonden:
    0
    tip : koop KOTOR, dadis pas een spel

4. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind jij
    ik vind het nix

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, alleen voor Star Wars fans ja. Daarbij heeft KOTOR totaal niets met Soul Calibur 2 te maken.

6. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, het had het beste kunnen zijn maar het is het niet. Gebrek aan goed (moves) trainingmode, mindere graphics dan DOA3 en je kan een spel nooit 100% geven. Er moet altijd ruimte zijn om hoger te komen.

7. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    is er tog ook? je kan lvl up gaan :p

8. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste fighting game ooit...beetje overdreven. Goed is 'ie zeker. Maar zoals gezegd....er is altijd ruimte voor beter, en er zeker een aantal punten voor verbetering vatbaar. Dan noem ik een matig uitgewerkte training mode. Eentje vergelijkbaar met die uit DOA3 had bij mij de voorkeur gehad. Ook het feit dat je niet simpelweg na een gewonnen/verloren match op retry kan drukken werkt als snel tot irritatie. Nu moet je na elke match weer naar het menu toe om het hele gevecht weer te selecteren. dat haalt de vaart behoorlijk uit het spel. Ten slotte mis ik de team-battle mode...co-op als met DOA3 was toch één van mijn favoriete onderdelen. Dat geeft de multiplayer mode IMO nog een beetje afwisseling.

Dit alles wil niet zeggen dat de game ondermaats is of zelfs ook maar tegenvalt. Daar is de coolheidsfactor te hoog voor, de gameplay te verslavend voor en de replay-value te uitgebreid voor. De characters kunnen misschien net niet tippen aan datgene wat we bij DOA3 op ons bord geschotelt krijgen, maar door het uitgebreide kleurenpallet en mooie arena's blijft het een feest voor het oog. Blokken en counteren is bij lange na niet zo goed uitgewerkt als bij DOA3...het is echter wel aanwezig en essentieel als je echt verder wil komen. En dat is zeker iets dat nodig is wil je alles halen wat er uit het spel te halen valt...want met alle uitgebreide gamemodussen, de hoeveelheid wapens die je kan verzamelen en het aantal figuren waaruit je kunt kiezen zal je zeker een tijdje zoet zijn met het spel....mits je de tijd neemt je er even in te verdiepen...want na een tien minuten of zelfs ook maar een half dagje kan niemand een goede indruk krijgen van het spel....pas op de lange termijn begin je het spel IMo echt te waarderen...En dan zeg ik dat ondaks de kritiekpunten het spel beter is dan een DOA3...

9. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo... hallo ik ben henk en heb nix tedoen dus zet een heel verhaal neer wat in een paar zinnen ken worden gezet:p

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Zoals ik al zei, fans van het eerste deel hebben altijd wat te zeuren ;).

Zeker de beste fighter op het moment.

11. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.961
    heb hem ook gehaald maar geruild voor halo.
    ik vond het magische sfeertje ontbreken, bij sc op dc was dat wel daar speelde je gewoon een uberfighter nu vond ik het weinig bijzonders hebben ten aan zien van sc...jammer:'-(

12. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen in hoeveel arena's je kan spelen. Ik denk over het spel na, maar als je maar een paar arena's heb dan is de lol er snel af. Kan iemand me dat please vertellen (heb al search gebruikt, google gezocht enz. Maar kon het niet vinden.)

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    LOL

Alles is verbeterd tegenover SC

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Momenteel is het de beste fighter die er te krijgen is op de huidige consoles imo..
    De beste fighter ooit? nee dat denk ik toch niet. SCII is geen grondlegger zoals Soul Edge, Street Fighter II, Tekken, Virtua Fighter of Samurai Shodown. Als beste fighter ooit zou eerder vind ik 1 van die titels in aanmerking komen. Maar beste fighter ooit is net als beste rpg of race game ooit een kwestie van smaak.
    Maar zoals ik al zei. Op dit moment is het de beste next gen fighter.
    En voor degene die gammo hebben gezien.. Nee met Button Bashen win je NIET in SCII van een goede menselijke tegenstander. Dat is dus echt niet zo als zij beweren, weet niet waar ze dat vandaan hebben.

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb eerlijk gezegd ff genoeg van de vechtspellen. Van mij mogen ze wat realistischer worden. Ach ja....

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.159
    Mjahhhhhhhhhhhhhh....

Ik ben plotseling óók heel erg geïnterresseerd in het aantal Arena's....

Toevallig, man (!) ;)

17. Segata Sanshiro

Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dus...

18. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    nu we over arena's hebben kan je ook die ijs , zand en vuur arena unlocken vind ze cool :9

19. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    jah da kan wel(als goed is) ik heb als goed is die zand en ijs al of misschien ook niet ik dacht het zelf wel mmoek nog ff gaan kijken

20. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maar wachten en wachten, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Is dit zo'n moeilijke vraag dan?

Deel Deze Pagina