Beste allemaal,
Ooit opperde DiaLogical het idee om een XBW tourney te houden, maar dit is er helaas nooit van gekomen. Daarom probeer ik het nog eens, wanty het is eigenlijk te leuk om het NIET te doen.
Ten eerste hebben we wat mensen nodig die 8 mensen kunnen hosten; het lijkt me nl. het leukst om 4v4 wedstrijden te houden.
Dan een tijd; als iedereen even post wanneer hij kan. Mij lijkt zondagavond wel goed; ik neem aan dat niet veel mensen dan iets hebben. Zondagmiddag kan evt. ook.
Dan de spelregels, ik stel voor:
- Geen Panzers
- Destruction of Ice of Chateau als maps
- 4v4 Elimination (stopwatch en objective heb ik niezzo veel mee bij een tourney; die flagrace kan maar ik ben er persoonlijk heel slecht in <speel het nooit> en dus denk ik dat Elimination het leukst is. ook omdat dat echt het teamgevoel is)
- Als het elimination is, een best of 5? Of tot de 5?
- We spelen in poule's
- Ik stel voor 2 poule's van 4 teams. Dat zijn dan dus 2x16 = 32 mensen. In die poule's speelt iedereen dan tegen iedereen en de beste 2 gaan door naar een winnaars poule (slechtste 2 evt. verliezers poule) Daarna finale tussen de twee beste teams.
- Puntentelling: kijk naar score, dat levert je punten op. Dus als team 1 met 5-2 wint, dan heeft team 1 5 punten gehaald en het verliezende team 2. Zo lig je er niet meteen uit als je verliest, of win je niet al soweiso als je toevallig 2 wedstrijden wint.
- Scoreboard in deze thread
Wat denken jullie? Ik heb dus 1, liefst 2 (eentje per poule zou ideaal zijn....) mensen nodig die dit kunnen hosten. In dit thread kunnen jullie onderling teams vormen, we kunnen wel beginnen als we dus 8 teams hebben.
Dus, iedereen die het jammer vind van Dialogical's idee, post hier! Laat de RTCW competitie doorgaan!
/EDIT:
Hier dan eerst even de lijst van mensen die zich tot nu toe uberhaupt ingeschreven hebben. Als we eenmaal 6x4 = 24 mensen hebben, delen we die in in teams (daar moeten jullie dan onderling maar afspraken over maken)
Tot nu toe: 20 deelnemers (evt. nog 3 extra van Darksoldiers team - geef gamertags door svp!)
- LeoGeo, gamertag LeoGeo
- Gaizka, gamertag Gaizka
- Ocm3rz, gamertag Ocmer
- Majin, gamertag Majin NL
- Boomer, gamertag Boomer NL
- Ruffryder, gamertag Ruffryder NL
- Fardo, gamertag Saparato
- Darksoldier and company, gamertag Darksquad DJZ
- XiroKe, gamertag XiroKe - neem je evt. nog clanmemebers mee? <<excuses XiroKe>> 
- Stryker, gamertag Tex NL
- Rieneman, gamertag Rieneman
- Dutch Destroyer, gamertag Dutch Destroyer
- Marnixio, gamertag Marnixio
- WHAT, gamertag Rapdog
- Thomas, gamertag Crazy Killer NL
- Biscuitje, gamertag Biscuit NL
- Dialogical, gamertag Magico
- Viper, gamertag Lord Viper 22
- Kingtuwi, gamertag Kingtuwi
- Gangsta Ba, gamertag Banjy
- Neomorpheus, gamertag Neomorpheus