www.gamerelease.nl te vertrouwen? Hoi allemaal, Iiemand had het hierover in een thread, dus ik ben ff gaan kijken en je kunt daar dus XIII pre-orderen voor 43 euro! Alleen dan moet je zelf het geld overmaken dat vond ik wel vaag, dat gecombineerd met die lage prijs wilde ik ff vragen of jullie ervaring hebben hiermee? Want het zou wel errug moi zijn als ik op 23 oktober mijn versie v XIII krijg voor die prisj
Van die site die jij noemt weet ik het niet, maar met deze site heb ik zeer goede ervaringen. http://www.gcshop.nl/details.php?id=701
Ik zag in Pre-order vraag de volgende link staan: Tweakers forum . Precies dezelfde vraag daar, werd trouwens niet erg positief gereageerd op gamerelease.
Precies wat ik dacht, het ziet er allemaal goed uit maar net niet goed genoeg. Dus ik vertrouw ze niet Anyways, GCshop.nl is dus te vertrouwen, ik heb vaker van ze gehoord en haal m nu daar maar. Zal zo dan het geld over maken. Thnx
ik hoop de spellen ook meestal bij Gcshop, scheelt je vaak wel een euro of 10 (soms zelfs meer) als je het vergelijkt met de winkelprijs
XIII Ook net mn overschrift op de post gedaan Ik kijk er ZO naar uit, om het mysterie van XIII te mogen ontrafelen.... als ik die eenmaal binnenkrijg ben ik dus een paar dagen aan mn Xbox gekluisterd Ik kan niet wachten! Alleen, bij GCshop stond rond 30 oktober; betekent dat 30 oktober binnen of 30 oktober verstuurd of 30 oktober beginnen ze met het behandelen van mn aanvraag (waar na het 6-8 dagen duurt?)
op gcshop hebben ze m rond 30 oktober, dus ik neem aan dat als gamerelease m op 23 oktober heeft, dat gcshop dat ook heeft
Op 30 okt krijgen zij hem binnen en versturen hem dan. Als ie eerder uitkomt, versturen ze hem ook eerder.
Hmmm, volgens jullie is die GCshop dus wel ok? Want normaal koop ik het liever in de winkel enzo, maar die hebben em soms zo laat.
GCshop is niet ok maar top De nieuwste games vaak voor 45 a 50 euro in plaats van 60 a 70 in de winkel. Ja, ze zijn super betrouwbaar. Heb er al paar bestellingen gedaan en ben er heel tevreden over.
Mensen, GCshop heeft al een heel eigen topic, het gaat hier om gamerelease.nl (waar ik zelf niets zinnigs over toe te voegen heb, want ik ken ze niet )
De site ziet er wel proffesioneel en ze staan ingeschreven bij de KvK. Aan de andere kant hebben ze geen bezoekadres en moet je vooruitbetalen, maar laten we niet vergeten dat dit ook het geval is bij GCshop (waar ik overigens 3 games heb gekocht). Verder heb ik nog geen bericht gelezen waarin echt een bewijs wordt geleverd van de onbetrouwbaarheid van het bedrijf (bijvoorbeeld een game die nooit geleverd is). Daarom lijkt me de bewering dat gamerelease niet te vertrouwen is niet helemaal terecht.
Ik heb daar Top Spin (voor 43,50 incl. ) gepre-ordert en kreeg hem netjes een dag voor de release thuis. Dus die site is zeker wel te vertouwen Nu nog wachten op Mario Kart die ik daar ook heb gepre-ordert