[Algemeen] Vragen/Problemen met gamerelease.nl

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeoGeo, 6 okt 2003.

1. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    www.gamerelease.nl te vertrouwen?

Hoi allemaal,

Iiemand had het hierover in een thread, dus ik ben ff gaan kijken en je kunt daar dus XIII pre-orderen voor 43 euro! Alleen dan moet je zelf het geld overmaken :confused: dat vond ik wel vaag, dat gecombineerd met die lage prijs wilde ik ff vragen of jullie ervaring hebben hiermee?

Want het zou wel errug moi zijn als ik op 23 oktober mijn versie v XIII krijg voor die prisj :)

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
  3. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag in Pre-order vraag de volgende link staan: Tweakers forum . Precies dezelfde vraag daar, werd trouwens niet erg positief gereageerd op gamerelease.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Beetje zelfde concept als GCShop, alleen dan een te vage website (zoals ook al op GoT wordt gezegd).

5. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Precies wat ik dacht, het ziet er allemaal goed uit maar net niet goed genoeg. Dus ik vertrouw ze niet :p

Anyways, GCshop.nl is dus te vertrouwen, ik heb vaker van ze gehoord en haal m nu daar maar. Zal zo dan het geld over maken.

Thnx :)

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    gcshop.nl is top. Al paar keer games bij besteld dus :D

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dunnow ik koop toch altijd liever in de winkel... :)

8. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop de spellen ook meestal bij Gcshop, scheelt je vaak wel een euro of 10 (soms zelfs meer) als je het vergelijkt met de winkelprijs :)

9. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    GcShop is wel betrouwbaar.

10. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop het wel... Heb net XIII daar besteld.

11. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    _O_ _O_ _O_ XIII_O_ _O_ _O_

Ook net mn overschrift op de post gedaan :) Ik kijk er ZO naar uit, om het mysterie van XIII te mogen ontrafelen.... als ik die eenmaal binnenkrijg ben ik dus een paar dagen aan mn Xbox gekluisterd :) Ik kan niet wachten!

Alleen, bij GCshop stond rond 30 oktober; betekent dat 30 oktober binnen of 30 oktober verstuurd of 30 oktober beginnen ze met het behandelen van mn aanvraag (waar na het 6-8 dagen duurt?)

12. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik heb hem bij GameRelease, daar hadden ze het erover dat je hem 23 oktober krijgt ofzo.

13. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    op gcshop hebben ze m rond 30 oktober, dus ik neem aan dat als gamerelease m op 23 oktober heeft, dat gcshop dat ook heeft :)

14. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Op 30 okt krijgen zij hem binnen en versturen hem dan. Als ie eerder uitkomt, versturen ze hem ook eerder.

15. Lord_Snake

Lord_Snake teh pwn

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, volgens jullie is die GCshop dus wel ok?

Want normaal koop ik het liever in de winkel enzo, maar die hebben em soms zo laat.

16. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    GCshop is niet ok maar top _O_

De nieuwste games vaak voor 45 a 50 euro in plaats van 60 a 70 in de winkel. Ja, ze zijn super betrouwbaar.

Heb er al paar bestellingen gedaan en ben er heel tevreden over. O-)

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, GCshop heeft al een heel eigen topic, het gaat hier om gamerelease.nl (waar ik zelf niets zinnigs over toe te voegen heb, want ik ken ze niet :+)

18. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De site ziet er wel proffesioneel en ze staan ingeschreven bij de KvK. Aan de andere kant hebben ze geen bezoekadres en moet je vooruitbetalen, maar laten we niet vergeten dat dit ook het geval is bij GCshop (waar ik overigens 3 games heb gekocht). Verder heb ik nog geen bericht gelezen waarin echt een bewijs wordt geleverd van de onbetrouwbaarheid van het bedrijf (bijvoorbeeld een game die nooit geleverd is). Daarom lijkt me de bewering dat gamerelease niet te vertrouwen is niet helemaal terecht.

19. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Heeft niemand hier ervaring met gamerelease.nl ?

20. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar Top Spin (voor 43,50 incl. ) gepre-ordert en kreeg hem netjes een dag voor de release thuis. Dus die site is zeker wel te vertouwen :) Nu nog wachten op Mario Kart die ik daar ook heb gepre-ordert :)

Deel Deze Pagina