prijsverlaging?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Repelsteeltje, 4 okt 2003.

1. nu dat de gamecube 99 euro wordt...

komt er nog een prijsverlaging voor de xbox/

p.s. k wil colin mcrae 4.0!

2. GAMEMONKEY

GAMEMONKEY monkey in the house

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het wel . Maar ik denk niet dat ze meteen naar €99 gaan mar eerst naar €150 .

3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen drie nieuwe Xbox bundels uit als tegenprestatie.

Klik!

Ps. Ennik wil Colin Mcrae 04 ook wel :)

4. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    De massive bundel is wel heel intersant als je een xbox wil gaan kopen ! 3 games en 2 controlers plus dan nog eens 2maanden live !

5. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    bij de Xbox DVD Movie Playback Kit Bundle zit geen xbox dus ik vind die er niet echt bijhoren.

6. Marinus

Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft gezegd dat ze de PS2 volgen wat de prijs van de Xbox betreft. Lijkt me dus niet dat ze nu direct naar €99 gaan. Wel zullen ze waarschijnlijk de PS2 volgen als die een dezer maanden een stuk goedkoper wordt.

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Dit is nog een relatief nieuwe thread, en gaat precies over hetzelfde :+

8. die massive bundle ziet er wel aangenaam uit
    maar er zit geen colin mcrae bij!!!1 ;(

9. gerjan

gerjan Guest

koop je die er bij *) heb je voor €300 een leuke bundel,
    ik had mijne (maart 2003 ) voor iets van €320(bij de mediamarkt, was de xbox voor €189, dus 20 euro goedkoper nog)

//Xbox met SplinterCell & Project Gotham Racing & 1 grote controller
    //+1 extra controller
    //+dvd kit
    //+Halo

Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2003
  10. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet hoe slim dat is. Xbox en Cube hebben beide hetzelfde marktaandeel (iets van 12,5% ieder) en mensen kiezen vaak tussen deze 2 (de nieuwste 2 dus). Ze moeten dus denk ik concurreren met de Cube ipv de PS2, die erg uit hun league ligt.

11. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    maar qua doelgroep lijken ze weer meer op die van de PS2..
    dus als mensen een next-genconsole willen gaan halen vragen ze zich af wat voor games ze willen gaan spelen, en dan wordt het vaak de GC voor de wat jongere gamers of de PS2/Xbox voor de toch wat oudere gamers.

Dus als ze in de doelgroep van de GC vallen, denken ze Aaha leuke spellen lekker laag prijsje, doe die dan maar.
    Terwijl de wat oudere gamers dan denken, hmm PS2 of toch de XBOX, aha kijk mooie bundel bij de xbox - ook coole spellen - doe die dan maar ;)

haha stom voorbeeldje maar you get the point :+

12. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    dat klopt ook wel weer.

13. nee dat klopt nie want elke gamer weet dat de cube nie kiddy is en betere spellen heeft dan de xbox.. sorry jongens

14. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het echt niet... eerst kregen we een compensatie voor het geld wat ik dan teveel had betaald. Maar nu maakt het ze niets meer uit en geven ze allemaal paketten en extra kortingen uit...

Wat vinden jullie daarvan?

15. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik wil ook niet zeggen dat de Cube alleen maar "kiddy" spellen heeft hoor, er zijn zat spellen op de GC voor de wat oudere gamers maar Nintendo staat tóch bekend om hun eigen spellen zoals Mario, Luigi, Zelda, Mario kart enz.. :) en ik wil ook niet zeggen dat Kiddy slecht is want ik heb daarnet nog Kirby gespeeld op de GBA 8) lol O-)

16. Lord_Snake

Lord_Snake teh pwn

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet SC2 met link niet :)

17. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk gaat de xbox tegen de kerst naar 149,-

althans dat denk ik.

[edit]

oh toch niet, ff op die site gekeken :)

18. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het toch ook wel... is nog 2 maanden dus kan nog vanalles gebeuren... en dan te bedenken dat ik mijn boxje gekocht heb voor €399,- (KAAL met maar 1 controller) 8)

19. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij was ook een stuk duurder, maar heb er al wel een jaar plezier mee gehad, mijn tweede daartegen over was spotgoedkoop, een retourtje alphen-den haag. Met Brute Force erbij, best netjes.
    En over de gamecube, het is gewoon voor de jongeren onder ons of voor mensen die van fantasie en tekenfilms houden.
    Maar hij is zeker niet slecht, Super Smash Brothers is echt een super spel namelijk.

20. shumi

shumi Guest

He maar nou ff niet over die Kiddy spellen lullen, want daar gaat het niet om. Mijn vriend gaat nu waarschijnlijk een xbox aanschaffen. Hij gaat denk ik voor die massive bundel. En die is vet cool

Deel Deze Pagina