Dat is gewoon een cd met borsteltjes eronder, als je deze in je speler doet, begint hij deze af te spelen (bij die ik heb staat er ook muziek op) en die borsteltjes gaan dan over de lens heen waardoor deze schoongemaakt wordt. Je kan deze dingen gewoon bij een electronica zaak kopen (bv. MediaMarkt)
ik heb er een xbox besteld en de verkoop loopt via micromedia net als het toen ging met de livekitjes hier op xboxworld snap je
ik zou er niet echt blij mee zijn als xbw mijn persoonlijke info doorspeelt aan derden, lijkt me ook niet echt waarschijnlijk....ik heb trouwens de mail ook gehad
Ownage organiseerd ook de voorrondes voor het World Cyber Games in Korea.... je kan er dus wel vanuit gaan dat ze serieus zijn
wie heeft dit al een keer gedaan ?? ik ben bang als ik het bestel dat ik me geld kwijt ben wie weet zeker dat die xbox word opgestuurd ??
Je kan natuurlijk altijd Micromedia bellen om even het bankrekining nummer te controleren ( de actie loopt via Micromedia).
Info Oke voor de mensen die de aanbieding niet vertrouwen het volgende: * Deze actie is opgezet in samenwerking met Xbox (microsoft Nederland), Ownage (daarover meer) en Micromedia (officiƫle distribiteur van Microsoft). * Ownage.nl is een net gestarte game community site welke wordt gemaakt en gehost door DuCyCo (www.ducyco.nl). * DuCyCo daarnaast verzorgd weer game evenementen als de World Cyber Games, MotoGP Championships en de Midtown Madness 3 Challenge. * Mocht je toch nog "zinnige"vragen hebben dan mag je mij ook mailen op Gerrit@ducyco.nl Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.
ik heb mailtje ook. maar hoe ze aan m'n email komen weet ik niet, iemand zei in het begin dat mischien de mensen die Live hadden het mailtje krijgen..ma ik heb geen Live dus da kan al niet mischien de mensen die zich geregistreerd hebben op xbox.com?