[KOTOR] Helpthread Kashyyyk

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb Zaalbaar in de steek gelaten op Kashyyk :D

2. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kreeg je toen je de Great Walkway verliet en het gebied met de Czerka's en de Ebon Hawk betrad experience points en werdt de quest als completed beschouwd (je krijgt ook een aantekening erover bij Completed Quests). Als je teruggaat voordat die revolutie plaatsvind kan je waarschijnlijk light/dark side points krijgen, maar dan moet je wel dat hele eind teruglopen (rapid transition werkt namelijk niet).

3. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik het hier vraag, maar er is geen "[Kotor]Planet Unknown" tread..

Ik ben nu op die laatste planeet maar hoe doe ik die tempel open?

4. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Loop de gang naar links of rechts in en dan kom je vanzelf een keer bij een deur waarachter je naar beneden kunt. De rest wijst zich vanzelf.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    blaat... als er niet zo'n topic is, dan open je toch zelf zo'n topic?? :confused: Helemaal niet verboden ofzo, en beter dan hier te vragen in een thread die daar helemaal niet voor bedoeld is, en misschien zelfs nog spoilers geven ook.

6. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik ff snel de informatie nodig had, is nu te laat heb em al uitgespeeld. Maar die planeet is logisch makelijk zat om er niet een tread over te maken..

7. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een lightside manier om die jagers voor de oude jedi (met z'n groene lightsaber) weg te jagen? Ik kan ze alleen op de darkside manier wegkrijgen door ze te doden of te zorgen dat de soldaten de captain aanvallen.

8. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    met de guards praten en zorgen dat ze iets voor je uitdoen ?
    Is maar een idee O-)

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Gewoon die radars uitzetten die er staan

10. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer ik het zo onbehulpzaam mogelijk te vertellen en doe jij het toch wel vrij direct :/ maja hij zal het nu wel weten

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    I know killerbee,maar er staan al genoeg *spoilers* hier,dus kunnen we tog gewoon recht voor zijn raap zijn,ken die gozer ook weer verder

12. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    tja er zit wat in...btw ik vind kashyyyk wel een erg makkelijke planeet, je bent er zomaar doorheen :/ uurtje of 3?

13. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt denk ik aan wanneer je planeet bezoekt, je hebt zeker kashyyyk als voorlaatst bezocht? ik had er redelijk veel moeite mee, omdat ik een zwakke lightsaber had en weinig feats omdat ik de planeet als eerst heb bezocht na dantooine

14. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik had idd al 2 planeten voor kashyyyk gehad :D kon zo iedereen in de pan hakken

15. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagie:
    Ik ben bezig met super bountyhunter te worden zodat ik op hun geheime planeet mag. Ik heb alle criminelen al gekilled behalve die op Kashyyk. Die gast ten zuiden van Jolee's huis, die verschillende gedaantes kan aannemen. Als je hem tegenkomt is het een wookie en als je tegen hem vecht wordt ie Jolee. Nou na drie slagen is ie dood( ben namelijk super light jedi en douche in het licht op het plaatje), maar je ziet hem niet dood gaan.
    Nou ik ga terug naar Manaan(waterplaneet) praten met mijjn werkgever en die zegt dat hij is ontsnapt en nog steeds ergens op Kashyyk moet rondlopen....Nou je raadt het al, ik kan hem dus niet meer vinden.....Waar is ie?!!

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Check voor het antwoord deze draad, daar wordt hetzelfde gevraagd en daar is inmiddels al antwoord op gegeven.

17. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    alrightie...tnx Darkwingduck

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    als je de star map hebt gevonden, moet je van die vragen stellen aan zo'n computer, maar als ik antwoord dat ik light points krijg, is het fout, en anders krijg ik dark points, ik had net zo goed mogelijk te doen en toen stond er dark point gained, light point gained en dark swift ofzo, kun je dat ook halen zonder dark points te halen, of moet je perse tegen die twee robots vechten:confused:

edit: laat maar, staat een pagina terug, sorry|:-

Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  19. XForce1

XForce1 Guest

waarschijnlijk hele domme vraag
    maar hoe kom ik in shadow lands, kan hem niet vinden op mijn kaart

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ben je al die lift door?

ben even kwijt wat de shadow lands is, is dat wanneer je door die krachtveld gaat of waar je jolee vind, als het waar je jolee vind, moet je eerst naar die leider van de wookies, ofzo, met hem praten en dan door die lift, of als het bij die krachtveld is, moet je jolee hebben en dan rechtdoor lopen waar je die 5 gasten vindt, die je van hem moet weghalen.

Laatst bewerkt: 1 nov 2003

Deel Deze Pagina