Nou, ik ga de NGC zeker halen, ik heb vroeger altijd beide (Sega & Nintendo) machines gehad en was er altijd zeer tevreden over en dan was ik geen Sega of Nintendo Pro maar gewoon omdat elke console weer andere spellen bood die weer niet op dat ene systeem waren , maar dan wel weer op die andere console.
Dus een NGC voor deze prijs is meer dan meegenomen !!!
Zeker de spellen die erop uit zijn zijn zeer gaaf zoals Starfox adventures, Metroid Prime, F-Zero GX, Roque Squadron III en vele spellen die uitkomen.
Dus de NGC is even goed als een Xbox want met spellen die op de Xbox in de toekomst uitkomen zoals Halo 2 (hopelijk beter als deel 1
), Sudeki, Doa Online en vele andere zijn mistens net zo goed als de spellen op een NGC.
En dat gezeik over dat een NGC kiddy is is zeker niet waar, ja als je alleen het aantal kiddy games neemt en je niet naar de rest kijkt wat eruit is dan is het misschien kiddy, maar wat te denken van Resident Evil 0 !!! Die zie ik me neefje van 5 jaar ECHT niet spelen .
Ja en de spellen zoals Pokemon zijn echt niet zo kiddy als het er op het eerst oog uit ziet want als je het spel speelt dan zul je snel merken dat er nogal wat strategy nodig is om in het voordeel te zijn. En met FF crystal Chronicals in de toekomst is het echt een misser op xbox, want zoals al opvalt zijn er weinig tot geen Anime/manga gebaseerde spellen op Xbox verkrijgbaar.
Alleen jammer dat de DreamCast Dood is R.I.P. lol
Laatst bewerkt: 9 okt 2003