Nintendo Succesvol!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 7 okt 2003.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo Succesvol!!!!!!!!!!

Nintendo Succesvol!

Als je de laatste tijd GameQube.nl een beetje in de gaten gehouden hebt, zul je weten dat er onlangs wat acties gestart zijn in Amerika om de verkopen te verbeteren...

Deze actie werpt meteen z'n vruchten af. In de eerste week van de korting naar $99 en de "Who are your" campagne die Nintendo gestart is stijgen de verkopen meteen gigantisch:

-GameCube :64,405
    -PS2 :53,834
    -Xbox :26,290

Deze cijfers zijn niet geheel onverwacht maar toch wel bijzonder, GameCube met de beste resultaten! De vraag is of ze deze posititie vast kunnen houden, maar met exclusieve toppers als Mario Kart: Double Dash, Rebel Strike en Viewtiful Joe die dit najaar uit zullen komen is is het toekomstperspectief toch vrij rooskleurig

www.gameqube.nl

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    iedereen kocht een gamecube voor die prijs, maar als ze die eenmaal hebben zaken de cijfers weer terug.

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Heb je wel genoeg uitroeptekens in je topic titel? :{

Iig, idd niet heel erg verassend en zal binnenkort wel weer over zijn. Zat erover na te denken om hem te kopen, maar ik investeer liever in m'n Xbox en PC.

4. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iets dat omhoog gaat komt
    ook weer omlaag.
    ik zou eerst de jaarcijfers willen zien
    voordat ik GC succesvol noem

5. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook.
    Ik blijf bij m'n Xbox hoor !

6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    90 euro man. Ja als ik hem nog niet had had ik een dozijn van die dingen gekocht.

8. x-core

x-core Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het voor Nintendo niet zo rooskleurig, de verkopen van de hardware gaat wel goed maar daar wordt met deze prijs niet veel of misschien wel niks op verdiend.

Qua software mag Nintendo nog wel even aan de gang, als ik kijk wat ze nu aanbieden dan zit daar niet echt wat bij.

Mijn xbox draait helaas voor mijn gamecube heel wat uurtjes meer. Jammer.

9. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    het is zeker weten succesvol deze actie, vooral met het ook op aankomende titels..:D

10. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een GC kopen is nu
    weggegooid geld.
    de hardware zorgt voor veel kosten,
    en de software bied ook al niet veel leuks

11. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zegt de fanboy... Wat is 100 euro nou voor een ding waar je vette Nintendo games op kan spelen? Ik koop hem niet hoor, maar alleen omdat ik echt weinig cash heb :p

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Als de xbox zo goedkoop was had ik er een 2e bij gekocht, 1 speciaal voor Live en de andere voor gewoon offline games :D

13. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Straks krijg je nog en gamecube bij een pakje boter :cool:

14. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LoL fanboy zeg je,
    ik ben geen fanboy en
    dat is maar goed ook.
    GB SP kost nu meer dan de GC,
    is dat nie een beetje zielig.

15. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd , 99 euro is echt geen geld meer voor een console, zou hem ook wel kopen voor games zoals zelda en metroid, of wat denk je van sw rogeu squadron 3 , ben echt geen fan van Nintendo maar voor dit geld zou je hem bijna niet kunnen laten liggen. ben benieuwd wat Sony gaat doen , en zou bill nog reageren.......vast niet met een prijsverlaging maar met van die "packs". Of heeeel misschien de prijzen van de games verlagen |:-

Ha LOL!!!!! gameboy sp kost idd meer als de cube!!! :eek: :eek: ;) ;)

Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  16. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nooit gezegd dat ik 99 euro
    teveel vind, ik zeg dat ik het gewoon
    niet waard vindt. ik kan mijn 99 euro beter
    uitgeven aan iets waar ik meer aan heb.
    als ik het koop omdat ik het goedkoop vindt
    en daarna doe ik er niet zo veel mee en
    er komen nog meer kosten bij, nou dan is
    dat het domste wat je kunt doen.

17. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    99 euro is gewoon geen geld voor een console met topgames. Met games die al uit zijn zoals Zelda en Metroid en games die binnenkort nog uit moeten komen als Viewtiful Joe, Rogue Squadron 3, Mario Kart, F-zero en games die in 2004 uitkomen lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat geen enkele game je als gamer aanspreekt. Smaken verschillen, maar als je het niet waard vindt om 99 euro uit te gaan geven voor zulke games, dan weet je gewoon niet wat je mist en dat is niet alleen jammer voor Nintendo maar ook voor jezelf :)

18. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn er hier velen die de gamecube belachelijk maken. Ik heb alle drie de systemen en hebben alle drie toppertjes. By the way MS zal toch iets moeten doen want in de us laat men op dit moment de xbox een beetje links liggen. 99 Euro is echt een koopje. En Xbox kan echt niet veel meer zakken. Die geven hem nu al bijna voor niets weg. Als je weet dat de xbox binnen 8 maand tijd sinds hij op de markt kwam meer dan de helft in prijs is gezakt. En een paar maand later weer zakte in prijs. Begrijp je wel dat de prijs wel degelijk belangrijk is anders was xbox al geflopt. Mijns inziens zeer goede zet van Nintendo.

19. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Nou, ik ga de NGC zeker halen, ik heb vroeger altijd beide (Sega & Nintendo) machines gehad en was er altijd zeer tevreden over en dan was ik geen Sega of Nintendo Pro maar gewoon omdat elke console weer andere spellen bood die weer niet op dat ene systeem waren , maar dan wel weer op die andere console.

Dus een NGC voor deze prijs is meer dan meegenomen !!!
    Zeker de spellen die erop uit zijn zijn zeer gaaf zoals Starfox adventures, Metroid Prime, F-Zero GX, Roque Squadron III en vele spellen die uitkomen.

Dus de NGC is even goed als een Xbox want met spellen die op de Xbox in de toekomst uitkomen zoals Halo 2 (hopelijk beter als deel 1:'-(), Sudeki, Doa Online en vele andere zijn mistens net zo goed als de spellen op een NGC.

En dat gezeik over dat een NGC kiddy is is zeker niet waar, ja als je alleen het aantal kiddy games neemt en je niet naar de rest kijkt wat eruit is dan is het misschien kiddy, maar wat te denken van Resident Evil 0 !!! Die zie ik me neefje van 5 jaar ECHT niet spelen .

Ja en de spellen zoals Pokemon zijn echt niet zo kiddy als het er op het eerst oog uit ziet want als je het spel speelt dan zul je snel merken dat er nogal wat strategy nodig is om in het voordeel te zijn. En met FF crystal Chronicals in de toekomst is het echt een misser op xbox, want zoals al opvalt zijn er weinig tot geen Anime/manga gebaseerde spellen op Xbox verkrijgbaar.

Alleen jammer dat de DreamCast Dood is R.I.P. lol :D

Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  20. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, cypher, ik heb hier een gamecube, maar ik moet zeggen dat ik het niet met je eens ben. (wat betreft dat kiddy gezeik wel hoor), maar qua spellen valt het gewoon enorm tegen. Starfox adventures is er 1 die ik zelf nog wel wil proberen, meer vanwegen de naam "Starfox", en de nostalgie daarachter, dan vanwegen de game om eerlijk te zijn. Er zitten zulke gigantische gaten tussen de NGC toppers dat het gewoon niet leuk meer is. Eigenlijk houdt 't op bij Metroid en Zelda, en d'r komt nu dan wel een game aan die zeer goed ontvangen wordt (ook al lijkt het mij persoonlijn niets...net zoals ik zelda vond tegenvallen :)): Viewtiful Joe heet ie....maar veel meer toppers liggen er niet in het verschiet....het is gewoon erg spijtig dat een ontwikkelaar als Nintendo een b'tje achterblijft nu...en het verbaast me ook enorm, want ze hebben toch de ervaring per uitstek. Misschien hadden ze sneller met de PS(1/)2 moeten meegaan, want volgens mij missen ze wat recente game ervaring (die MS natuurlijk via de PC heeft)...maarja...just my 5 cents :+

Deel Deze Pagina