DOA3 versus SC2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Machiel, 5 okt 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar een hoop meningen samen geeft toch de algemene tendens weer. NIPO onderzoeken enzo worden toch ook gezien als een feiten :confused:

Edit: het is een feit dat dit de algemene globale mening in gamersland is *)

2. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit te twijfelen om DOA3 of Soul Calibur II te kopen aangezien ik nog geen vechtgame heb.

Ik heb DOA3 een tijdje geleden van iemand geleend en ik vond het erg cool. Ik zag gisteren echter een aantal in-game filmpjes bij Gammo van SC2 en dat zag er erg goed en leuk uit. Vooral het feit dat je wapens hebt spreekt mij enorm aan. Aan de andere kant, DOA3 is 30 euro en SC2 het dubbele.

Ik ben er nog niet over uit, maar ik neig op dit moment naar SC2.

3. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    klopt, maar dat betekent niet dat iemand anders niet een andere mening kan hebben... een feit staat vast, dus daar valt gewoon niet over te twisten.. bijvoorbeeld dat Mario een rode pet heeft en Luigi een groene... dat zijn gewoon feiten

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, tis maar net hoe je 't leest denk ik....'t is een feit dat de meeste mensen SC2 een hoger cijfer geven dan DoA3....'t is geen feit dat ie beter is...maar je nieuwe draad vind ik een hele goede uitbreiding (ook toppie opgesteld (Y) *trots* ;))

5. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    feit is een controleerbaar gebeuren.

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is toch gecontroleerd dat de meeste mensen SC2 hoger waarderen. Dit is net zoiets als kijk en luistercijfers. Ze vragen een boel mensen wat ze hebben gekeken. Dit wordt een feit. Het gaat om de nuance. Het is een feit dat SC2 gemiddelde hoger gewaardeerd wordt, maar het is jou mening of je het ermee eens bent, maar deze discussie dwaalt nogal af van z'n oorsprong, namelijk SC2 of DoA3, dus ik wil hier verder geen woorden meer aan vuil maken (of vuil gemaakt zien worden)

[angry-mod mode]
    /Mod back on topic pleazzzze
    [/angry-mod mode];)

7. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    thnx :p Ik haat topics met een slechte opening...

8. XtremeX

XtremeX Hardcore Xtreme

Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur 2 vind ik veel vetter dan doa3
    bij doa was niet echt veel te unlocken en ging daarom ook snel te vervelen.

bij soul calibur heb je een hele weapon master mode om door heen te gaan en tich dingen mee te unlocken.

en ik vind het gewoon lekkerder spelen.

ring out vind ik ook wel grappig maar het vetst was geweest als ze een combinatie hadden gemaakt van ring out en naar een ander level vallen.

waarom ik doa3 niet verkoop is omdat je daarbij met zn vieren een tag battle kan houden. en bij sc2 niet

9. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Bij SC2 heb je wel veel dingen te unlocken maar dat heb je allemaal in een paar uur gedaan! Je speelt een level waar je per klap Gold krijgt en als je dat een paar keer doet dan kan je zo alles kopen. En DOA3 heeft minder unlockables maar soms duurt het wel lang voor je iets unlocked.

10. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    da gedeelte van doa3 klopt want ik heb nu nog niet alle pakjes(moet er nog 4 d8 ik) en die spel heb ik nu since de release van doa3 nu heb ik SC2 al uitgespeeld en heb ik alles (als goed is)

11. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    dat je veel dingen kunt unlocken vind ik niet echt een pluspunt want uiteindelijk draait het toch om de vs-mode. ik heb SC2 nu een weekje maar ik vind DOA3 toch vetter. Vooral de "arena's" vind ik bij DOA3 veel beter aangezien ze bij SC2 min of meer het zelfde zijn (niet echt interactief dus, geen bomen, ramen enz).

12. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    De 1 vind dit de ander dat.. swah.. and it goes on and on and on and on ....

btw: voor degenen die er nog niet uit zijn welke game beter is :) tsjek het soul calibur forum maar eens.. Ik kan me bijna niet voorstellen dat DOA3 zo'n diepgang heeft.

en nu hou ik op... :D

Laatst bewerkt: 8 okt 2003

Deel Deze Pagina