beter lezen, ik zei dat ik het OOK al hoorde van hun. Heb trouwens eerder deze soort discussie gehad, andere mensen kunnen het nog veel beter uitleggen dan ik : http://forums.gaming-age.com/showthread.php?s=&threadid=54182&highlight=DOA3
Ik heb btw geen klachten over t countersysteem v DOA3 en ..het is niet "defect" ..wat een bullshit..:{ Ik heb laatst nog tegen wat novices gespeelt die op de controller aan t timmeren waren alsof hun leven ervan af hing..heb toch wel de 0 punten tegen kunnen bewaren
¬_¬ ik speel VF 4 sinds hij op ps2 pal uit is man..so what.. Fighting game systems verschillen nou eenmaal v elkaar , maar om nou te gaan zeggen dat die v DOA3 defect is..
Tsja, laten we het er dan maar ophouden dat we een meningsverschil hebben, ik blijf er nml. bij dat het countersysteem in DOA defect is.
Art Of Fighting 3 Kizuna's Encounter : Super Tag Battle The Last Blade 2 Garou : Mark Of The Wolves King Of Fighters 2001 of 2002 Mortal Kombat 2 Samurai Showdown 4 Real Bout Fatal Fury 2 Street Fighter Alpha 3 Xmen Vs. Streetfighter Marvel Vs. Capcom 2 Capcom Vs. Snk 2 Guilty Gear X 2 En zo kan ik nog wel ff door gaan
En dan? Nog een grotere waslijst van een opsomming aan vechtspelletjes waar niemand iets aan heeft Komop, geef dan iig een argumentje waarom jij deze wasslijst zo goed vindt. :{
Ik zeg allang dat de beste vechtgame niet bestaat maar dat dat voor iedereen anders is. Vind het doa countersysteem zeker niet defect maar dat is mijn mening. Je moet echter wel opletten wat je nu eigenlijk beweert, volgens mij namelijk: hoe moeilijker de game des te beter, en daar ben ik het nou gewoon niet mee eens, het gaat om het plezier.
Ik vloog ff door dit forum heen en zag nergens Soul Blade staan Toch vind ik dit spel wel gewoon te cool heb het dan ook lang gespeeld,mijn reden daarvoor is het kleine rpg-element dat erin zat dus maar blijven hakken om eindelijk is dat neiuwe wapen te krijgen info makers:namco console: ps1 *pls correct me if i'm wrong*
De fighter waar ik het meeste plezier mee gehad heb OOIT, is dan toch wel StreetFighter2 op SNES. Met dit spel heb ik ook geleerd mn 'verlies woede' onder kontrole kunnen houden (na 4 joypads verrot geslagen te hebben) .
Soul Calibur II vind ik het beste, maar ja ik heb hem nog maar net en al het begin is leuk he. Daarna vind ik Tekken 4 het besten.
voor mij 1. SC 1+2 2. Mortal Kombat 2 (snes) 3. Street Fighter 2 (arcade) 4. Art of Fighting (arcade)
1. Killer Instinct (Arcade) 2. Mortal Kombat 2 (Arcade) 3. Tekken Tag Tournament (PS2) 4. Soul Calibur 2 (XBOX/PS2) 5. Street Fighter 2 (Arcade)
Cool, er zijn meer mensen die Mortal Kombat 2 een van de besten ooit vinden Het is mijn favo omdat ik deze game echt uren en uren met een kameraad gespeeld heb... echt gewoon van 1 tot 5 non-stop spelen soms, echt erg Soul Calibur 2 is btw ook erg verslavend. Heb em op de NGC gespeeld en de moves zijn echt vet, Nightmare is nog even stoer als bij deel 1 DOA3 vind ik persoonlijk minder, allemaal wat te happy voor mij.