Omdat er met 1 klass gespeelt wordt. En de Koeningsegg valt daar niet onder, de Paris taxi eveneens niet
WTF, k ben al blij als k onder de 4.00 zit met de Esprit K wordt ook helemaal 8erlijk van dat verkeer
zo para had gister ff voor eerst big one gedaan met 5en en na 4 pogingen kreeg 3.30 lager lukt gewoon niet omdat iedereen me liep te beuken
Alsjeblieft zeg! Ik doe het echt niet expres... Ik rijd gewoon mijn lijn zonder rekening met jullie te houden. That's all, en het is meteen goede oefening voor jullie voor de echte race. Enne, als we Hunter spelen zul je blij zijn dat ik steeds niet-expres (=perongeluk) tegen je aanbots Easy prey for you huh..
ja para dat zag ik ook al ey en biscuitje waarom ging je opeens wweg dan..we hadden zo n boeiend viocemask gesprek over die gozer van southpak met die rare stem
Sorry, maar ik geloof je nog steeds niet.Ik voeg je toe aan je friendlist, kan ik je zien rijden. Vind ik ook ERRUG knap..............ik voeg jou ook toe aan mn friendlist, wil ik je wel is zien racen.
Sorry, m'n xbox bleef weer eens hangen. En toen ben ik zonder na te denken hunter gaan spelen met Clumsy en Lionhard. Het was idd een erg boeiend gesprek back on-topic
kheb nou m´n tijd verbeterd van 3:37 naar 3:07 door ipv single player toch is zonder traffic te proberen. gaat vele malen sneller (vond het al zo onmogelijk in vergelijking met jullie tijden) maar ik neem ook aan dat jullie het zonder traffic doen?
nieuwe record (van mij dan he ) staat nu op 3:04 min, begin al redelijk naar het gemiddelde van deze thread te komen, nog ff oefenen maar. btw ik ken niet online rijden omdat ik nog geen live heb (ik weet het, shame on me) dus moet ik nu met splitscreen rijden (auw) maar het gaat wel