Eyz ik had eest Halo aangezien ik hem toen weg had gedaan (en er spijt van had) heb ik hem weer. Alleen toen had ik hem wel uitgespeeld enzo, maar ik snap niet meer watje bij lvl. 2 moet doen, ik heb die warthog en dan rijdt ik wta rond maar ik snap niet meer waar ik naartoe moet gaan, help me plz.
steeds door de 2 blauwe lichtpuntjes rijden..da zijn de checkpoints...die meot je zien te vinden..en dan kom je vaneigens bij het eindpunt
Na dat je de eerste groep Marines hebt gered krijg je die Warthog, als je dan richting zon rijd, komt er een dal met daarin een tunnel, volg die, activeer de brug, rijd eroverheen en red nog drie groepen Marines. Die worden een voor een aangegeven met een objective marker die je op je HUD ziet. Als het te onduidelijk is, just ask
ff wat zeggen zonder echt spoilers (lees alles verklappen) er zijn 2 gebouwen 1 die de beveiliging in de ander uitschakelt (lees opent een deur) en de ander waar je als laatste naar toe moet. rij rondje over het eiland en kijk waar een doorgang zit. (lees veel vijanden zitten) moet lukken nu met al onze hulp.
Ik pleur hier mijn Halo vraag ook ff in, anders kost dat weer zoveel ruimte Kan je ook Halo Multiplayer in je eentje doen? Tegen de covenant? Want dat lukte niet echt Als het niet kan vind ik het wel Kl*te...maar tis niet anders
Vin'k wel erg jammer, ben daarnet ook weer ff bezig geweest, ik d8 dat ie bij een checkpoint savede...niet dus weer hele level overnieuw (!
check deze stite !!!! http://yuan.ecom.cmu.edu/utfoo/mission/explor.htm Hier kan je allemaal secrets en bugs bekijken in Halo !
je kunt wel vanaf een checkpoint saven. Als je gewoon save and quit doet en je start hem de volgende keer op in het zelfde niveau dan bijv. easy dan gaat ie verder bij het checkpoint