Plaatjes :s!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pablow, 8 okt 2003.

  1. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Het volgende probleem is bij mij om de hoek komen kijken: Mijn computer kan over het internet geen enkel plaatje meer weergeven en geen icoontjes...

    Weet iemand wat het is ofwat ik er tegen kan doen? Alvast bedank, Pablow...
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat zie je dan in beeld? Allemaal kruisjes?
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bij internet opties stond dacht ik iets over plaatjes, misschien dat er een optie uit staat ofzo.
     
  4. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik zie gewoon niks ik heb de comp al 5 keer opnieuw opgestart enzo maar dat werkt niet. Ik zie bijvoorbeeld ook geen smilies of reply thread enz enz... Echt heel irri is dit.
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Kan je ze wel selecteren of zijn ze er gewoon niet?

    Anders probeer Netscape eens te downloaden en kijken of ie daar wel de plaatjes laad. Als ie dat wel doet dan zou ik ff nieuwe internet explorer downloaden :)
     
  6. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    bij je internet opties bij advancde, dan naar multimedia (naar beneden scrollen) en dan show pictures aanklikken
     
  7. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wel iets, ga naar : configuratie scherm>systeem>tapblad hardware>apparaatbeheer>netwerkadapters, daarbij selecteer je je eige kaart die je gebruikt>rechtermuisknop op instalatie ongedaan maken>zoeke naar gewijzigde apparaten.


    waarschijnlijk zal dit werken (ik heb het een x gehad toen ik plaatjes maar voor 1/4 deel te zien kreeg) maar kan ook aan een instelling liggen in IE
     
  8. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm het werkt alweer vanzelf... Maar toch iedereen bedankt voor de reacties !!
     
  9. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    np

    btw, tkan ook aan je firewall ligge, ik heb wellis dat de firewall ineens een bepaalde pagina blokt, als je die dan afzet doetie het weer
     
  10. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had et gisteren ook opeens, zal wel (weer) aan wanadoo gelegen hebben :)
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb dat soms plaatjes niet weergeven worden, met name bij forums heb ik het dat ik regelmatig kruisjes zijn bij de icons voor forums. Als ik afbeelding>weergeven doe via rechter muisknop krijg ik ze wel weer te zien, of soms bij refreshen (ook bij internet opties staat dit gewoon aan), maar is wel behoorlijk irri als je regelmatig kruisjes ziet en ze zelf te voorschijn moet klikken.
     

Deel Deze Pagina