Half-life 2 beta uitgelekt

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door TheFlood, 8 okt 2003.

  1. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Nadat de vorige thread verwijdert werd zal ik hier maar even proberen een goede thread van te maken:)

    Nadat eerst nog bekend werd gemaakt dat hackers de computers van Valve hadden gehackt en de source code hadden gestolen waarmee ze makkelijk cheats kunnen maken voor de game. Daarna werd gister ook nog bekend gemaakt dat de game hierdoor misschien wel uitgesteld zou worden tot 2004.
    klik hier voor het artikel erover.

    En of dat nog niet genoeg was werd gister ook nog bekend gemaakt dat de beta van de game uitgelekt zou zijn.
    Beta leak - gamer.nl

    Nou vind ik aan de ene kant dat we zoiets niet zouden moeten downloaden maar aan de andere kant ben ik toch ook wel weer een beetje nieuwsgierig ernaar. Maar ik wil zowiezo het risico niet lopen en ik vind eigenlijk dat we maar gewoon moeten wachten tot de game uit komt.

    Ook zijn er al veel geruchten dat het misschien allemaal expres door Valve zou zijn gedaan om een excuus te verzinnen de game later te laten uitkomen.
     
  2. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Uuh dit is nog niet oud, djeez, en echte profecionele programmeurs zeggen dat dat een bijelkaar gegeooide zooi is van allerlei games, der staat zelf een sukje script in waar quake letterlijk in vernoemd word. maar het kan natuurlijk altijd zo zijn, en als het de echte source code is vind ik sommige mensen die het verspreide stelletje klootzakke, lekker meewerken aan cheats, echt dom. het ckan zelf zo zijn dat ze een hele nieuwe source moeten maken en dan kan het wel weer 6 maanden duren(maar kdenk dat die source niet echt is)

    en wat heb je eik aan dit topic?

    edit// geloof je zelf dat valve dit doet om de release uit te stelle?????? djeez wat een dom gerucht , slaat nergens op. of het moet een fake source zijn
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Woah! Een speelbare versie van HL2 via P2P:eek:
    Jammer dat ik (maar) ADSL-lite heb..:'-(
    Dan zit ik hier vanavond nog te downloaden :p
     
  4. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    De half-life 2 beta is deze week trouwens ook uitgelekt... :)
    En de source code die hackers van Valve gejat hebben is echt... Als het goed is komt er een dezer dagen een officieel persbericht uit over de nieuwe release datum...
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    PFff...waarom moet een klein groepje mensen 't altijd voor de grote menigte vern...pesten :mad: :mad: :mad:
     
  6. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    lol valve heeft al een mail gestuurt naar de pers, maar dat lijkt meer op een puber die dat getyped heeft, tis denkik allemaal gelul, pros hebben naar de source gekeken en die zeggen dat he fake is
     
  7. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja wat ik alleen niet snap ik waarom ze de game hierdoor uitstellen. Dat vind ik echt een slap excuus. Je kan zo een paar patches laten downloaden waardoor de cheats niet meer werken en klaar is kees.

    Oke klote van die beta maar mensen kopen toch nog wel de echte versie omdat die beta nou eenmaal nog de beta is en dus niet het volledige spel.

    alsnog ik heb een rot hekel aan cheaters :mad:
     
  8. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    @darkdesign: Waar heb je dat vandaan dat de source fake is? (en typ eens in normaal Nederlands, aub! ;))
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    ..en hackers :mad: (maar dat kan snel veranderen als ze ff een miljoentje of 2 via de Computer op mijn bankrekening toveren ;))
     
  10. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    LEES: er is een speelbare beta op het internet dus ook al is de source code fake je kan half life 2 al SPELEN! (BETA = SPEELBAAR)

    ik heb vanmiddag een paar gasten zien spelen op school dus zeker geen hoax.
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    WHOW, SERIEUS JOH ?

    |:-
     
  12. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, het is zeker geen hoax... Hij is ook al volop te verkrijgen op internet.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  13. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    denk ik toch niet he, dat gaat zo makkelijk niet, als een source bekent is weet een hacker precies de zwakke punten van een spel, die programmert en maakt daar hacks of cheats voor. en valve kan daar geen patch voor maken als ze niet weten wat voor cheats er worden gemaakt, srry hoor maar denkl is na.
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je bitcht, zorg dan dat je verhaal klopt.

    bron
     
  15. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    wat lul je, het klopt hoor
     
  16. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Het klopt niet! Lees z'n bron dan!!!
    Er staat duidelijk "it would be "almost impossible" for this code to be made use of in an effective and damaging manner."
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  17. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    ;), inmiddels ook op GI bevestigd

    /edit LOL vind het wel grappig ontkennen als het erboven staat :D
     
  18. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    6 maanden jij bent doorheen. Ze hoeven alleen de netcode aan te passen en dan kan je de gemaakte cheats ook de prullenbak ingooien.

    En ik denk dat de source fake is, er staan stukken in van quake en half life 1. En wat is nu beter dan een fake source leaken zodat mensen cheats gaan programeren en dat ze het later niet blijken te doen. Dan heb je de cheat makers even voor 2 maanden onder de hoede want die denken nog steeds dat de source code echt is. Ook is het een leuke manier om dan te zeggen dat de game iets later komt.

    Vind het alleen dom om de release date dan na de feestdagen te zetten.

    Als blijkt dat ze de game na de feestdagen zetten denken ik dat de source echt is zoniet dan is het een fake door valve zelf geleakt.
     
  19. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog is een goede theorie.
     
  20. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Oud..

    /Mod Bedankt voor de nuttige post. :{

    Eckie
     

Deel Deze Pagina