[Morrowind] Kaart

Discussie in 'Algemeen' gestart door midnightwarrior, 7 okt 2003.

  1. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste: sorry dat ik een morrowind threat maak ik weet dat er erg veel van zijn, maar als je op zoeken typt kom je een paar threaths tegen en er zijn in totaal meer dan 1000 pages, dus dan blijf ik wel ff bezig 8)


    Bij Balmera heb ik me aangesloten op de fighters guild, en ik ben bij de 3e level, en dan moet ik naar een soort mijn maar ik weet niet waar die is.
    Ik heb geen geld meer dus kan ik ook niet aan een guild guide komen.

    Dus weet iemand een snelle manier om geld te verdienen (niet stelen, want ik heb heel balmera al leeggeroofd:) )
    Of heeft iemand een kaart van ''the world''. die wel helemaal compleet is.

    Alvast bedankt,
     
  2. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Je loopt Balmora uit richting dat ene fort, maar voordat je het kleine bruggetje overgaat (naast de Silthrider) loop je langs de rivier totdat je twee mannetjes tegenkomt. Daar is de eggmine.
     
  4. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    He, bedankt voor de map thalikz
    technoob jij ook bedankt maar die bedoelde ik niet :) das de 2e missie (level)
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    voor tips ga alstjeblieft naar www.powerweb.nl en ga naar het forum en dan naar de xbox -software -morrowind topic check de tips van mij (PINO).
    ik heb heel veel tips neergezet en verdomd goede ook. :cool:
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    De Telvanni agents quest.

    Je moet naar Caldera. Loop door Caldera heen, volg de weg richting Ald'Ruhn. Bij de wegwijzers, moet je de wijzer naar de Caldera Ebonymines volgen (er staat wat anders op die bordjes, maar als je er bent, weet je wel welk bordje je moet hebben). Als je goed loopt kom je nu in een rotsachtig gebied. Blijf de weg volgen. Op een bepaald stuk kom je een wood elf tegen, je kunt met hem praten (zelfs trainen). Selecteer het onderwerp 'Telvanni agents'. De wood elf zal Goodbye zeggen, en valt je aan. Als hij dood is vind je de andere 3 in de grot.

    De ubergrote morrowind helpthread:)
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  7. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wel een manier en daardoor ben ik multi miljionair in morrowind, maar das een niet leuke manier, dan vind je het spel zo nix meer aan
     
  8. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    die manier heeft toch zeker nx te maken met 'kluizen' he??;)
     

Deel Deze Pagina