misschien wel offtopic,maar nooit gemerkt dat wanneer je je de tering download, je de muziek steeds minder gaat waarderen?? Je download veel, hoort veel, en vind muziek al gauw hetzelfde.
Cd's koop je dan toch ook om gewoon het origineel in handen te hebben, zilverpijl zegt terecht dat bij een enquete veel mensen liever downloaden. Echter je moet er wel bij vermelden, dat wanneer de cd's goedkoper zouden zijn, zij de cd gewoon zouden kopen! Een origineel cd hoesje, topkwaliteit cd en "een goed gevoel" moeten geen 20 euro kosten, maar zo'n 10-15 max, dan zal de verkoop weer stijgen, gewoon omdat je dan sneller zegt van ,hee cd'tje voor 12 euro, hmm doe maar origineel..
Maar we hebben het wel over muziek, maar kazaa is toch vooral ook voor programma's en videofilms? Wat vinden we daarvan?? Ik heb zoiets met die films van eigen schuld dikke bult, wij mogen steeds maanden wachten op die amerikaanse films, dus dan dl je ze en kun je ze toch meteen bekijken..
betreft de programma's kan ik kort zijn, ik kan Macromedia spul gewoon niet betalen, ook niet alle updates van office/xp etc, dus ja dan moet je haast wel de software illegaal verkrijgen, tis gewoon niet betaalbaar, hiervan zeg ik trouwens niet dat de software te duur is, zoals macromedia (en nog veel meer) zijn gewoon een prof pakketten, maar breng desnoods een student license uit voor niet bedrijven, dan zou ik er wel 1 legaal kopen. Zoals bij een gozer die ik ken op z'n school, daar kan hij software voor 20 euro kopen, da's dan een student licentie (zoals op grafische scholen) , dan wil ik het wel legaal, maar ik ga toch geen 800 euro neerleggen voor een bedrijfslicentie, dAAAg
Laatst bewerkt: 8 okt 2003