als je bij colin mcrea 3 bij options en dan extra mode kijkt, dan kan je geloof ik een code intypen en dan krijg je extra's, en voor die codes moet je een telefoonnummer bellen, en er staat geen nederland telefoonnummer bij. weet iemand wat die codes zijn? ik weet niet 100% zeker of ik gelijk heb
Effe zoek op internet (google met colin mcrae cheats) geeft de volgende deze link. Ik hoop voor je dat de goede codes erbij staan, anders wordt het effe verder zoeken.
ze staan ook op www.gamefags.com. maar er staat: chaets voor bonuscode (en dan een nummer) en er staat een paar verschillende, en ik weet niet wat mijn bonuscode is, zal is kijken...
Als je niet gehecht ben al je scores/resultaten kan je je save game deleten, als je dan een nieuw championship start krijg je een nieuwe code, misschien dat deze wel in de lijst voorkomt. Als je een memorycard hebt kan je de scores/resultaten kopieren naar en eventueel weer later terugzetten.
CMR 3 cheats op http://cheats.console.be/xbox vind je een klein uitlegje hoe je de codes wel aan de gang krijgt en je vindt er ook nog eens een hoop codes.
Dit is een hele fijne site Paceydre! Helaas staan er nog niet de codes van deel 4 bij. In mijn postje staan wel codes maar die werken zelfs niet bij de access code die ik heb opgegeven. Als je hier ook iets voor weet dan stuur maar een reply. Groetjes, Motorcycle
CMR 3 Leuk om te horen dat je de door mij gemaakte cheat sectie van Console.be een fijne site vindt..ik werk er al meer dan een half jaar met plezier aan en ik blijf er ook aan werken.. Zodra ik de codes voor CMR4 binnen krijg of krijg gevonden laat ik het hier op het forum wel weten...kwestie van jullie op de hoogte te houden.
Paceydre je bent goed bezig! Check ook even of de codes die ik heb geplaatst bij u misschien wel werken als ge dat wilt. Alvast bedankt
cmr 4 codes checken Als ik tijd heb zal ik die codes voor je checken en als ze het bij mij doen dan zal ik ze bij mij op de cheat sectie plaatsen...je hebt geluk dat ik hier nu toch CMR 4 heb liggen (geleend van een vriend)