Probleem star forge planeet... op de star forge planeet (de laatste waar je op crasht) zit een puzzel... die puzzel moet je overheen lopen om een deur te openen... ik ben er lang mee bezig geweest en krijg hem niet open... help!
Ahhh, klere puzzel. Ik werd helemaal gek na een tijdje en toen rende ik maar een beetje over dat ding heen tot ik in de hoek 3 lege vakjes zag toen daar op stond en toen had ik hem gehaald. Je moet gewoon geluk hebben op welke tegels je staat.
ok: tot het einde omhoog lopen, dan 1 naar beneden.. dan 2 links, 2 naar beneden, en helemaal naar boven! klaar is kees
In dat kleine kamertje links in de kelder van de tempel vind je ergens een datapad.... daar staat in welk patroon je moet lopen.
een H? ik moest alles in dezelfde kleur hebben dacht ik. vaag... dan weet ik niet over welke puzzel het gaat.
Ik weet toch zeker dat de deur pas open ging toen alle blokjes dezelfde kleur hadden. Ben ook maar wat rond gaan rennen, had de deur zo openen.
ik heb stabelizers nodig om de ebon hawk te maken, maar ik kan ze nergens vinden, ik heb die nederzettingen al geprobeert (die van de elders en van de normale mannetjes). tot nu toe heb ik alleen maar me hyperdrive weten te repareren met de parts die ik heb gevonden waar die gizka op een mijn springt
Die schip onderdelen liggen op het pad richting ''the elders'' nederzetting maar kijk uit want het stikt er van de landmijnen! Max
verder zou je ook zoiets kunnen krijgen als je de Rakata man voor op het strand bij het Rakata kamp (van the One) het hoofd van de Mandalorian geeft.
Threadtitel verduidelijkt, laten we deze thread aanhouden voor alle vragen over de unknown planet a.k.a. Star Forge Planet.
HUUUUUUUUUUUU! Ik ben op de StarForge... ik heb net Bastila verslagen en ben Malak weer tegengekomen. Zit hij te Bitchen over die stomme Droids die wel met me afrekenen. Ik heb er nu ongeveer 75 verslagen en ik ben t zat . Waar moet ik ergens zijn om die krengen uit te doen? Ik zie allemaal consoles staan vlak bij hun spawnpoints, maar ik kom niet uit de battle mode, dus ik kan ook niet bij de consoles Help help, wie Helpt? gr Ivo