Ik las vandaag dat Microsoft zich niet heeft bemoeid met halo pc, omdat ze te druk waren met halo2 en filmcontracten met hollywood, of zoiets. Betekent dit dat er een film komt over halo, of zal het hier ergens anders over gaan? Laat even weten wat jullie denken.
ik had een paar weken geleden ook al ergens gelezen dat ze bezig waren om een film van Halo te gaan maken...ik hoop dat die film zeker gaat komen.
zoooo zou wel cool zijn als er een halo film uitkwam. En dat zou ook betekenen dat de naamsbekendheid van de xbox zou worden vergroot dus het zou wel een slimme zet zijn van ©Microsoft
daar gaat het microsoft echt niet alleen om hoor hoeveel centjes ze binnenhalen. naamsbekendheid is veel belangrijker en vooral voor de xbox, met een film is dat natuurlijk een perfectie gelegenheid.
Als dit waar is dan kan dit echt vette shit gaan worden!! Ik denk al aan een 'starship troopers' achtige film alleen dan in Halo setting... Can't wait
En waarom willen ze naamsbekendheid???????? Juist!!! Omdat ze centjes willen verdienen.... Alles draait om centjes anders had de Xbox niet eens bestaan...
er komt echt geen film, in veel intervieuws aan bungie werd gevraagd of er nog een film van halo werd gemaakt en elke keer zeiden ze: nee want die films over game characters floppen heel vaak en we willen de game geen slechte naam geven.. dus reken er maar niet op
ja tuurlijk uiteindelijk wel maar nu doen ze gewoon alles om naamsbekendheid te krijgen, rendabel of niet (zie japan) en later gaan ze zekers verdienen (helemaal met Xbox Next)
zijn jullie nou allemaal zo stom? De film geeft misschien wel naamsbekendheid, maar weer een zo'n commerciele Halo-uitknijp-stunt zal microsoft echt geen goede naam geven. (ik hoor de ps2-ers al:'He, microsoft probeert met hun enige fatsoenlijke spel nog maar eens wat centen bij elkaar te schrapen')
Microsoft heeft hun kwartaal lager afgesloten dan anders en dat is omdat de Xbox hun winst doet DALEN aangezien ze niet echt kunnen spreken van winst op de Xbox. Hij/Zij wordt verkocht onder de productieprijs. Microsoft maakt enkel winst op de games. Het is maar dat je het weet. Voor meer nieuws, lees je maar enkele amerikaanse beurssite's
Jongens waar hebben we het over!!! NAAMSBEKENDHEID!!! Wie kent microsoft niet!!! Zelfs mij oma kent Microsoft!!! Doe effe normaal
Rustig Naamsbekendheid is hier niet echt jet juiste woord, imago misschien meer. Uiteraard is wat de topicstarter brengt onzin, maar het is wel in Microsofts voordeel wanneer Halo 2 en Xbox daadwerkelijk cool wordt, zoals de PS2 dat nu is.
Grappig filmpje WouteR Misschien dat jullie ook maar "de clown van de maand"moeten maken? Nomineer ik jou alvast voor het melige filmpje Zou leuk zijn als ze een film maken over Halo. We merken het wel in de toekomst