Wat zijn de leukste jedi powers hehehe, ik denk toch wel dat ik mind control het mooiste vind --> upgrade mind domination muhaha tis echt leuk om andere mensen te beheersen, zo van give me 500 credits
vin in battles drain life en upgrade daarvan (zou niet meer weten hoe die heet) erg relaxt. en ook force storm en wave. ze zien r gruwelijk uit en ze zijn focking handig. vooral force storm tegen droids
Je kan pas powers krijgen als je een level stijgt NADAT je een jedi bent: dwz nadat je tot padawan bent uitgeroepen door de Jedi Council op dantooine.
ik vind choke ook best handig geeft je wat tijd om aan te vallen voor de rest drain life en force storm heal ook ! heel erg handig
Force Lightning (tot Storm) ziet er zwaar vet uit, net als Kill en ook Drain Life is zwaar cool jmmr dak Light ben, kost allemaal te veel force !
Insanity.. Wat doet dat precies? In 't boekje staat iets van dat ze voor je vluchten Lijkt me wel grappig Maar ik zou het toch eerst ff willen weten voordat ik mn power upgrade
Iedereen in een bepaald (GROOT) gebied wordt Insane. Paranoide, ze krijgen waanbeelden, gevisualiseerd door een paarse krans om hun hoofden. Ze zullen dan niet kunnen aanvallen en alleen naar hun hoofd grijpen. Ze zijn dus min of meer verlamd, maar dan iets groffer. Dan kun je ze afslachten.
ik werd vandaag aangevallen door een stel dark jedi`s en eentje tilde me de lucht in...welke aanval is dat..die wil ik ook!
volgens mij is dat force whirlwind.....Dat is een upgrade van iets, dus een tweede stap. correct me if i'm wrong.
k vin force whirl wind leuker dan force wave en ook beter want nu hangen ze ff in de lucht en heb je de tijd om ze te slopen bij wave staan ze gelijk weer op en kill vin ik ook super cool zie je ze ineens naar hum strot grijpen
Ik vind Force Whirlwind, Kill, Drain Life, Horror, Dominate Mind en natuurlijk Force Lightning errug cool! ben benieuwd hoe alle andere Force Powers zijn!
Force wave is er ook nog een grote kans dat ze stunned worden. Mijn leukste zijn: Dominate mind (I dont have to pay credits), Force wave (effectief tegen groepen), choke (dat gorgelgeluidje is gruwelijk!) en death field (erg effectief)