Beste gamers. Er is een soul calibur 2 toernooi tijdens de HCC dagen. Deelname is gratis (wel entree betalen voor evenement) Ik weet niet of het hier al op het forum is gemeld, maar ik zag erg weinig xbox deelnames. kijk even op Console wars het is maar dat jullie het weten. Regels staan op de site
zeker wel vet! toernooien zijn altijd coel, ik zou alleen willen dat het beetje meer in mijn buurt was. staat er ook ergens of je nog wat kan winnen? (en zo ja wat?)
ik heb alleen gehoord dat er games van EA sports als prijzen worden gegeven. of dat waar is weet ik niet.
Woa, best leuk zoiets.. Maar ik ben nog niet echt goed genoeg.. btw: Zijn er mensen die zin hebben in een mini trainings toernooi-tje van ongv 4 personen. Iedereen moet wel uit regio Haarlem komen en platform Xbox (natuurlijk) .
fuck it , hoe kom je voorbij chapter 4 stage 3 ...(de 2e keer in weapon) dat 3e wijf blokt bijna alles en heb tijd te kort
voorbij taki bedoel je? unbockable attacks (waarbij zo n vlammetje komt) en of trows zo heb ik die gedaan. ik denk dat ik ook wel mee doe *)