Als ik ook nog even iets toe mag voegen. Nemesis zei net dat je wel eens over de graphics kunt vallen maar de animaties van dat spel zijn daarintegen weer heel gaaf uitgewerkt. Echt leuke cartoony gezichtuitdrukkingen, en er is echt super veel te unlocken (characters, levels, nieuwe gameplay modes) Besturing is net zoals Halo maar dan zonder crosshair. Eigenlijk is het een soort autoaim als je rondloopt en schiet netzoals vroeger met doom en wolfenstein. Maar als je voor het nauwkeurige schieten wil gaan kun je de linkerpook indrukken en kun je heel nauwkeurig op bepaalde doelen schieten. Het is wennen maar ik vond het juist wel leuk.
Dit is de beste multiplayer xbox game die ik heb gespeeld! Ja beter dan Halo! de besturing vind ik veel fijner dan die van halo, alleen het ontbreken van de springen-knop is iritant. De single player stelt niet zo veel voor, maar de multiplayer rules! Alles is in te stellen, tijdsduur, aantal kills of deaths, aantal bots, moeilijkheidsgraad bots(15 niveau's) enz. enz. Iedereen moet die game gespeeld hebben!
Timesplitters II is mijn 3e favoriete Xbox game. Dit is voor 30 euro echt een goede deal, geloof me. Ten eerste story mode. ik speel m af en toe in co-op, niets bijzonders maar wel gewoon leuk. Voor de SP moet je echter kijken bij challenges/arcade leagues. Dit systeem zit zo in elkaar: je krijgt een challenge (dit is een wat beter uuitgedacht, niet realistische spelsituatie, bv. gooi ruiten in met bakstenen enzo. Dat moet je in zo weinig mogelijk tijd doen en ik kan je vertellen; dit is verslavend. Arcade leaugues zijn in 3 verschillende moeilijkheidsrgaden deathmatch situaties maar dan leuk aangfekleed. BV schiet met een maffiabaas zoveel mogelijk eneden neer met een shotgun. Ook ontzettend verslavend en je bent er echt niet zo snel doorheen. In de multiplayer is het echt supergaaf - ik zal hier verder niet veel over uitwijden maar ik verzeker je dat het groots is. De grpahics vond ik iig leuk. Het is allemaal lekker cartoony en dat is leuk! Maffiachicks, robotjes, aapjes, het is allemaal leuk uitgewerkt. Naarmate je veel goede scores haalt in de challenges/arcades unlock je meer dan 100 chracters voor multiplayer! En dit zijn echt de vaagtse characters, het is echt grappig. ook de verwoordingen van die challenges zijn leuk. DUs zeg maar de inleiding ertoe. Erg leuk! Conclusie: Kopuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!
Ik ben het helemaal met LeoGeo eens, maar ik wil nog wel ff iets toevoegen : Want de singleplayer is misgien niet heel erg lang, maar hij daagt je wel uit om het op elke moeilijkheid uit te spelen, aangezien de missies op elk nivo anders zijn. Dit terwijl je als je bij bijvoorbeeld Splinter Cell de game uitspeelt je niet snel de game voor een 2e keer zal gaan spelen. Tog weer een pluspuntje. En de graphics: Ze zijn misgien niet super, maar tog zijn ze wel goed. Ze geven het spel een hele leuke cartoony sfeer! Dit spel mag je voor 30 echt niet laten staan.
Effe over singleplayer: Het eerste level vond ik briljant (vette wapens, tegenstanders) het tweede level was ook vet (maffia setting) maar het derde is echt k*t en het vierde was ook niet echt briljant. Jammer dat er niet meer levels zijn zoals het eerste, sommige settings trekken me gewoon niet. Door die notre dame lopen met een shotgun irritante zombies afknallen vond ik niet super. En te weinig checkpoints IMO
Over de "standaard" multiplayer van TS2 kan ik weinig zeggen. Het Snake-achtige mini-gamepje in singleplayer (wat je gewoon met zijn vieren kunt spelen) is supereenvoudig (compleet met 8-bit geluid) maar überverslavend. Vooral met een slok op