Komt er ooit Shenmue 3 ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door RizlaPlus, 29 sep 2003.

  1. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Yu Suzuki heeft ooit gezegd eventueel Shenmue III te brengen naar het platform waar het het grootste publiek bereikt.

    Geld is geen probleem, als Sega het op Xbox brengt, zal MS het zeker en vast financiƫren, die doen er toch alles aan. En het zou Japan een klein boostje geven.

    Shenmue als speelfilm? Ben je gamer of niet!?
     
  2. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, ik ben juist een gamer. Ik wil het beste voor SEGA, maar ik wil ook het einde weten van Shenmue. Want wanneer het voor SEGA beter uitkomt een speelfilm te (laten) maken, zie ik dat liever dan een halve failiete SEGA met Shenmue III.
     
  3. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me; Sega is echt niet zomaar failliet hoor..
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat zeg ik ook niet, ik zeg dat zo'n miljoenenproject wanneer het slecht verkoop hun wel de das om kan doen.
     
  5. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue 2 verkocht minder goed omdat de halve wereld het spel al in huis had. Een vervolg zou het velen malen beter doen natuurlijk. :) En ik vind daarbij de verkoopcijfers van een directe port als Shenmue2 nog erg goed!
     
  6. Segata Sanshiro

    Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie het weten hoor, maar SEGA staat al een paar jaar in de rooie cijfers. Ook al voordat Shenmue (deeltje 1) op de Dreamcast kwam.
    Shenmue III is op dit moment gewoon te riskant voor SEGA. Daarom hoop ik ook dat ze nog even met Shenmue III wachten. Want als ie niet goed verkoopt staat SEGA er nog slechter voor.
    En waarom zou MS, Shenmue III financiƫren? Slaat nergens op. Dat zou zelfs voor MS te duur zijn. Natuurlijk kunnen ze het wel betalen, maar het zou nooit winstgevend zijn, en het zou absoluut geen boost geven in Japan, ook geen kleine boost.

    Heb gewoon geduld, Shenmue III komt eraan. De vraag is alleen "wanneer?"
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Eindelijk iemand die het snapt!
     
  8. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel van Sega heeft zelf ook aangegeven de productie van Shenmue 3 stop te zetten. Kost volgens hem teveel en is een te groot risico. Dus als we nou een xbw inzamelactie houden dan kunnen we het spel misschien over een jaar of 3 nog spelen. :p
     
  9. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een petitie gaande om Sega over te halen Shenmue III te maken.

    Petitie

    Tekenen die hap!
     
  10. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, pertitie getekend, hoop echt dat Shenmeu III er alsnog komt
     
  11. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Petitie ziet er niet echt vertrouwenlijk uit.
     
  12. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Even omhoog halen deze thread. 'T was net zo gezellig.

    Ik heb trouwens nog even na zitten denken. Maar het is eigenlijk gewoon de media die hiervoor gezorgt heeft. Ten eerste was de Shenmue gestart op de Dreamcast. En de media schonk sowieso al niet veel aandacht aan de Dreamcast (en wat ze schreven was vaak negatief). Dus daarom kreeg Shenmue ook niet veel aandacht. Daarom is Sega voorzichtig geweest met het uitbrengen van Shenmue 2. Dus is die niet gereleased in Amerika; dus alleen in Europa (thank god_O_) en Japan. En dat is jammer, het zijn immers de westerlingen die het spel zo heerlijk sfeervol vinden.
    Ja goed, en op de Xbox heeft Shenmue het ook niet ver geschopt. Misschien omdat het al een redelijk oud en ondbekend spel was, ik weet het niet.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  14. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    en zo verslavend :9
     
  15. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    En het zijn die kakkers die liever the Sims en Enter the matrix spelen omdat Shenmue zo saai is, en hij helemaal niet bekend is enzo. Mensen die zich wat meer verdiepen in games komen al snel te weten dat het een erg goed spel is.. :)
     
  16. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm, even ter correctie, Shenmue 2 is nooit uitgebracht in Amerika voor de Dreamcast. Voor de Xbox weldegelijk.
     
  17. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me zo cool een Shenmue versie helemaal geoptimaliseerd voor de Xbox! Als je zag wat ze op de Dreamcast al voor elkaar kregen. Zelden zo'n meeslepend spel gespeeld. KOTOR kwam in de buurt.
     
  18. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Jep!
    Ik kwam laatst trouwens een interessant stukje tekst tegen.

    --------
    "What to expect of Shenmue III

    My own expectations of the upcoming Shenmue game. Please note that this section is more guessing than giving facts and could be outdated when you're reading it now.

    Suzuki-san isn't giving away a lot of info, but we can get quite a good idea about what is going to happen in Ryo's next adventure.
    If you look at the Projekt Berkely demo, you'll see a lot of events that still haven't took place yet.

    First of all, I think Lan Di will attack Ryo and Shen Hua in the beginning of the game. In the Projekt Berkely demo, you see Lan inside a cave (most likely the stone mine in Guilin) and two guys who attack Shen Hua. Rather strange is that you see Shen Hua using what looks like a KI attack from Dragon Ball Z (notice Lan Di's surprised/scared expression on his face earlier). If Lan Di confronts Ryo, than there is a big change that he will get a hold of both mirrors. There is a big change that Chi You will resurrected, notice the last five lines in Shen Hua's poem (read more about that in section VI).

    Next, the characters. There is a possibility that Gui Zhang will be there. He would follow Ryo as soon his injuries were healed. And Niaosun, the girl shown at the end of Shenmue II (top right corner after the credits). Yu Suzuki has officialy released some pictures of her. And in the Projekt Berkely demo, a grey haired monk. As much as nothing is known about him. Another mystery is a young man who wears a coat that looks a lot like the one Lan Di has. This demo also shows some events that still haven't took place yet. You see Ryo hanging on to a speeding train and fighting several thugs in the rain. Stranger is the large cave with a glowing statue (probably in the Guilin stone mine). Ren will also probably be there, remember the last cinema before Ryo leaves
    for Guilin? In a B-movie, when someone throws a knife at a map, it always means he's determined on going there. It is also known that Ryo will return to Japan, that is one thing we know for sure."
    --------

    Spannend! :D
    Ik zit nu echt weer helemaal in de Shenmue sfeer. Ik ben net bezig met Shenmue 1 (heb een DC aangeschaft speciaal daarvoor).
     

Deel Deze Pagina