Ik ben van plan om een zeer speciale editie van de GBA SP te importeren, hou wel van iets dat niet iedereen heeft. Maar nu vraag ik mij af hoe dat in zijn werk gaat. Wie heeft hier ervaring mee?? Moet je belasting betalen en hoe groot is de kans dat je pakketje zoekraakt?? Dus ik hoop dat iemand hier weleens hardware heeft besteld in het buitenland en hoe dat ging en of het bevallen is.
Je wilt vast de witte FF Tactics GBA SP importeren ? Anyway, je moet naar mijn weten een soort belasting betalen ja, geen idee hoeveel trouwens.
Nee die is ook wel leuk maar dat wordt hem niet. i.i.g. verzendkosten vallen wel mee en belasting is normaal gesproken 19%. Maar nu heb ik van ieman gehoord dat je het ook als gift kunt laten versturen en dan hoef je geen belasting te betalen ofzo weet iemand hoe dit zit?
Of de gouden gba sp Maar je moet belasting en/of invoerkosten betalen en deze kunnen inderdaad hoog oplopen. Vaak ben je er niet veel voordeliger mee uit (hangt wel af van wat je hier betaald), en het is hoeveel je er voor over hebt. Ik zou kijken bij de site waar je hem wilt kopen of er wat over invoerkosten staat in andere landen.
Op de site zelf staat niks jammer genoeg misschien maar ff de belastingtelefoon bellen. Maar is nou niemand die weleens iets besteld heeft bij Lik-Sang ofzo??
ohhhhhh maar link sang is in europa ook aanwezig.. lik-sang is gewoon een order bedrijf kost je de verzendkosten die worden vermeld meer niet. wil je deze?
Nee deze, moet uit Nieuw zeeland komen vandaar. Maar mocht dat te duur worden wordt het deze bij lik-sang:
Heb wel ervaring met lik-sang.. Daar had ik me gba vandaan toen die net uit was.. De mannetjes van de belasting die pakke random een stel pakketjes meestal 75% ofzo en meestal de grootste en zwaarste.. Dan kijken ze naar de prijs die op de verpakking vermeld staat en hier tellen ze 19,6% belasting bij op.. En dit betaal je dan aan de postbode d8 ik.. Maar als je et als kado laat versturen (wat sommige firma's wel willen doen als je ze ff een mailtje stuurd) dan tellen ze die 19.6% er nie bij op.. (Want je kan moeilijk de jarige nog eens geld laten betalen bij ontvangst ) Ook kan je vragen of ze bijv de prijs op de verpakking kunnen veranderen in een ander bedrag... Want 19,6% over 10 euro is nie zo veel Of je moet geluk hebben da ze jouw pakketje er nie uit kiezen... (Wat ik tot nu toe altijd hem gehad )
hebben ze hem niet ergens in aussieland? ik weet bv dat een hoop bedrijven van down under makkelijker zijn met verzenden....dvdcrave is daar bv een goed voorbeeld van...ook hardware is makkelijker van beneden te halen dan bv uit het oosten.
Helaas hebben ze hem alleen in New Sealand maar daar zijn ze niet zo makkelijk. Daarom heb ik vandaag maar de GBA SP van XMSTRDAM gekocht via dit forum. Maar discussier gerust verder over importeren van goederen hier want het blijft vaak toch wel interessant.
ik heb persoonlijk een normale gba sp uit amerika gehaalt, het vershil is echter dat ik erin persoon was. gelukkig wilden ze onze tassen niet controleren want daar zat 100% hard/software in anyways, Als je uit Amerika shit wil laten komen zijn deze uiterst perfect: Www.gamestop.com www.ebgames.com
Tja,Blaauw...je kunt een hoop importeren....op vele manieren.... een GBA SP met 80 tegelijk in je hol is een uitermate pijnlijke ,maar wellicht efficiente manier? Ik denk dat je dan een hele speciale uivoering krijgt....ik bied je nu al het dubbele!!!!
hey Blaauw.. kun je me op de hoogte houden hoe et afloopt? Ben wel nieuwsgierig of je nu belasting moet betalen of niet
Tip, kijk op Ebay (werledwijd) Zo heb ik in 2001 de allereerste limited edition GBA (suikune blue) gekocht. Ik heb toen wel iets van 50,- gulden betaald voor verzendkosten. Maar toen had ik nog voor de release van de normale GBA in Europa al een in huis. Maar dit is meer voor als je een Japanse limited edition wilt, hoe het met Nieuw Zeelandse staat op Ebay weet ik niet.