je moet eerst met mission over haar broer praten en dan kun je een of andere lana tegenkomen die zegt waar haar broer is, maar waar is die lana geval
Je kunt ook gewoon de edit knop (rechts) gebruiken. Ook is het misschien handig als je wat duidelijker bent
nou ik heb het spel al bijna uitgespaald en dit is een nieuwe savegame dus ik kijk ff in een walktrough en daar zie ik wat staan over een quest van missins broer. je moet dan veel met mission praten en dan vertelt ze je over haar broer. dan stond er in die walktrough dat je een of andere lana moest tegenkomen maar er stond niet waar dus dat is mijn vraag
o kheb m ook al uitgespeeld maar die quests heb ik dus helemaal niet gedaan. ik heb een hekel om te praten met die mission, en heb k dus ook niet gedaan.. weer wat te doen dus..
Misschien is het verstandig om eerst met Mission te gaan praten, dan kom je er waarschijnlijk zelf wel achter waar die Lana zich bevindt
gewoon telkens over haar broer praten, en op 1 van de planeten (random) kom je opeens lana tegen en zij vertelt waar d'r broer is
Inderdaad, met haar praten totdat ze constant zegt "Don't worry I won't let the search for my brother get in the way of your quest" of zoiets. Daarna gewoon met Mission in je party rondlopen en dan kom je Lena tegen (vaak kom je zulke personen die een van je partymembers aanspreken niet al te ver van de plek waar de Ebon Hawk geparkeerd is tegen). Na met Lena gepraat te hebben krijg je als goed is een side-quest erover in je journaal. Je moet daarvoor naar Tatooine en iemand in het gebouw van de Czerka Corporation aanspreken. Als je dat niet doet of de side-quest niet krijgt voordat je in de basis van de Sand People bent zal je Griff waarschijnlijk niet tegenkomen.