Heb hem ook vandaag binnen gekregen. Geen mail van te voren gehad. En wat ook zo raar is ze hadden hem buiten neer gelegt omdat er niemand thuis was. Ik d8 dat ze zoiets altijd moeten laten ondertekenen of ben ik nou gek.
als ik nou in de buurt was, dan had ik em mooi voor je deur weggehaald ik heb mijn Reward Pack al een maand
Ahum, gewoon buiten neergelegd? Hadden ze niet eens ff de moeite genomen om hem bij de buren af te leveren. Gevaarlijk..
Shit zeg, hadden ze niet ff door kunnen rijden, dus vanuit den bosch ook ff langs mij... Naja ik krijg m iig nu wel ,want ik heb zaterdag gebeld, en toen ben ik in de computer gezet, want mn aanvraag stond er nog niet eens in Hehe, gewoon buiten op de stoep gepleurd, LOL Veel plezier
Reward pack Als je zaterdag hebt gebeld duurt het nog ongeveer 2,5 week voor dat je het pakketje thuis krijg gestuurd Xgamer
Dit is al de 100.000.000.999ste thread hierover!! Ja ik ben blij voor je.... Maar zet het in die andere thread!!!!
Ja ik krijg nou langzaam ook wel genoeg van al die topics over het reward pack. Valt volgens mij niet veel meer over te zeggen wat nog niet gezegd is.
Ik had hem de 26ste meteen opgestuurd, maar ze hadden hem pas 27 MEI!!!! verwerkt. Vanaf die datum moest ik dus 28 dagen wachten. Toch ging het redelijk snel, want toen had ik hem binnen twee weken binnen liggen. Het werd alleen niet door fedex afgeleverd. Dat lieten ze doen door een of andere vage kerel in een busje dat van voor de oorlog was. Maar dat maakt allemaal niet uit, want ik de twee spellen en de controller gekregen.
ik heb em rond 18 uur ontvangen, en aan de telefoon zeiden ze dat et begin juli zou worden, er staat op dat ie 14 juli verzonden is
Nee QwX, ik heb ook nog niks , ik reageerde alleen ff op j.la En nee ik ben geen Bosschenaar, ik ben een echte Vughtenaar Ennuh Chefke, zeg s ff wie je bent (en hoe oud), Misschien ken ik je wel
Modders, wordt wakker, please!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wordt gek van alle Reward Pack topics. Sluiten deze thread!