Ik heb deze Serum weten te bemachtigen. Nu rijst me alleen nog de vraag wat ik er mee moet doen. A) Verkopen aan Zax die er waarschijnlijk veel credits voor geeft die ik weer goed kan gebruiken om een belangrijke droid te kopen om zo weer veder te kunnen gaan met mijn missies B) Geefen aan de medic in Upper City South (Weet niet hoe die gast heet) Zo dat ik een goeie daad vericht en zeker ben van een goed verloop van het spel. PS als ik makelijk aan ongeveer 1300 credits kan komen dan zou ik voor B kiesen. Want zo ben ik nou eenmaal
Tsja, dit is duidelijk een keuze tussen dark en light...en die zal je echt zelf moeten kiezen. Bij optie A weet ik niet wat je krijgt, maar bij optie B krijg je wat medpack enzo van em, voor iemand die light is niet onaardig...
Ligt eraan welke kant je op gaat. Als dark sider kan je hem het best aan Dax verkopen, om dan vervolgens het meisje in de droid shop te "pursuaden"() en hem zo gratis te krijgen. Geef je hem aan die andere knakker dan krijg je geen geld maar wel light side points. (hint: kies het eerste )
1 krijg je dark points en aardig wat geld 2 krijg je light points en een schijntje of niks en als je meer vraagt alsnog dark points en dat gaat het hele spel door zo
Ik kies dus voor light. Maar wil natuurlijk wel voorderen Als ik dus op een andere manier aan die credits kan komen:{
Deze vraag past prima in de thread over Taris. Het is niet de bedoeling voor elk kleinigheidje een nieuwe thread aan te maken, kijk eerst eens in de al bestaande threads om te zien of je je vraag daar ergens kunt stellen. Closed.