Ik las het net op xboxworld dat sonic misschien zijn comeback maakt en dan misschien ook op de Xbox verschijnt. Ik ben zeer benieuwd, ben een fan van Sonic, maar op de Xbox? Het zal dan waarschijnlijk een 3D spel worden maar, hoe zou ik me dat voor moeten stellen. Of zouden ze gewoon bij het 2D blijven en dan het grafisch uit laten blinken. Ik weet het niet, ik zou het echt niet weten, zal Sonic een waardige comeback krijgen?
Mij lijkt dat het 3d wordt.. Mischien een beetje mario sunshine 8ig?? (het beeld dan.. hoe je het ziet)
Hoop wel dat de game net zo uidagend wordt als op de sega. Want met de vorige Sonic's ben ik wel ff zoet geweest. Overnieuw spelen was in die tijd ook nog heel leuk, nu merk ik steeds meer dat ik spellen niet vaak overnieuw speel. Daarom was Sonic dus z'n uitdagend spel vind ik
Als de nieuwe Sonic net zo iets word als op de Dc dan gaat hij zeer zeker roeleren.Maar ja er is nog niet officieel over gesproken dus afwachten
Hij is echt VET hoor Sonice Adventure 1 en 2 . De snelheid ... graphics .... alles was/is gewoon fantastisch.
He's back, wow wat een nieuwe screens zeg. Echt een must have voor de vroegere sonic spelers. HE'S BACK
IK heb sonic collections op de GC dus al die sonics v/d sega megadrive + sonic adv.1&2 blijven leuk die sonic games.
ik weet niet of het succes van het "megadrive" tijdperk ooit wordt benaderd. sonic hoort gewoon 2d en speelde zo ook het lekkerst. en is dr. robotnik onderhand ook niet toe aan vakantie
De nieuwe sonic heet sonic heroes. het is 3D en je kunt dan met een team van 3 poppetjes spelen (goed,kwaad enz. kun je kiezen)