Ik heb vandaag m'n reward pack gekregen met Amped, maar telkens als het filmpie is geweest kapt ie er mee. Hij gaat wel laden enzo maar dan krijg je een wit beeld met wel muziek . Aangezien ik het niet in de winkel heb gekocht kan ik het niet terugbrengen. Hebben jullie misschien enkele suggesties of heeft iemand ook zo'n dergelijk probleem?
Gewoon xbox bellen, je krijgt danwel een nieuwe amped of als het aan je xbox ligt, zullen ze hem ophalen om te maken.
Dat is heel makkelijk te verhelpen, moet je gewoon wat meer geheugen bijprikken en ff de videokaart upgraden. Jawel, je moet je Xbox wel up-to-date houden
Heb je misschien de Amped demo gespeeld? Je kan dan zijn dat hiervan op je harddisk een 'game' gesaved is dat dit het spel 'in de weg' zit. Kijk even bij memory.
Ik heb net gebeld en krijg gewoon een nieuwe opgestuurd. Nou, das toch service van M$. En idd, die gasten bij de helpdesk zijn echt niet te verstaan. Ik zei dat Amped het niet doet, en zegt die gast dat ie wel een nieuwe versie van Munch's Oddysee op zal sturen . Weet iemand misschien hoelang zoiets kan gaan duren?
was maar waar ...ja:{ maaruh ze halen hem eerst op en dan krijgt je later weer een ander versie opgestuurd
JAJA, ik mag em houden. Tenminste, dat zei die gast. Ik weet niet hoe ze het precies gaan doen allemaal
Lekker boeie als ie 't niet doet... Maar je kan, als ie het wel doet, ook ff bellen en zeggen adt ze een nieuwe sturen en die door verkopen...