Wat vinden jullie de beste multiplayer shooter?? Dus een leuke shooter wat je met veel mensen tegelijk kan spelen?? Via internet zou dus ook leuk zijn. Is dan Unreal Championship toch wel de beste? Laat ff julie mening weten!
ja ik denk van wel is ook de enige die ik heb maar ik denk zeker ook dat rainbow six drie echt heel populair gaat worden word echt een top game dat joh
Binnenkort Komt Rainbow six 3 Die lijkt me heel erg veelbelovend. Of counterstrike als je van wat snellere gameplay houd. Maar de megagame op die genre zal toch Halo 2 zijn. Voor nu vind ik niet echt dat er online shooters zijn die ik waard vind om te kopen misschien ghost recon.
Ja ghost recon heb ik ook maar ik hou toch meer van wat meer actie in een game zoals halo bijvoorbeeld.
Halo 2 zal het worden..denk maar alle soorten multiplayer gametypes beschikbaar in halo maar dan online..Counter strike lijkt me ook wel cool...
Halo 2 lijkt me echt tof op live met de voertuigen enzo. Ik vind de beste multiplayer shooter van nu Unreal Championship om online te spelen. En offline halo gewoon tegen vrienden
Ja..veel tactischer...ik hou er niet zo veel van..maar mn neefjes wel..in sommige levels weet ik echt niet waar ik op moet letten.. Zij"kijk daar is de enemy" ik"waar dan?..ik zie geen shit...alles is groen".... Zij"...."
Haha ja precies ja Edge... Geef mij ook maar een spel met meer actie! Dat sneaken vind ik niet echt geweldig...
sneaken is best wel leuk vind ik maar je moet het allebij kunnen doen lijkt me wel cool als halo 2 ook sommige levels sneaken en tactische shit bevatten
Niet zozeer t sneaken vind ik vervelend..dat vind ik wel cool...maar als ik niet eens de enemy kan zien terwijl ik wel hun locatie weet..vind ik frustrerend..
Multiplayer online: RTCW Multiplayer System Link: Halo Multiplayer Splitscreen: TimeSplitters II Dat zijn ff mijn meningen. RTCW is precies de goede combinatie tussen tactiek en knallen, en bovendien heeft het een geweldig teamelemant. Halo via system link is hier legendarisch, dat is gewoon supergaaf. En van alle shooters vind ik dan TimeSplitters op splitscreen de leukste, dat is echt leuk, lekker in een cartoony sfeer met blije ventjes heeeeeele gave modes spelen. Echt alle 3 aanraders...
Ik vind Timesplitters et best, maar vooral omdat er BOTS inzitten. Hierdoor vind ik het leuker dan HALO, want om met 16 man te spelen of met 2 scheelt nogal