Dungeons & Dragons Heroes of Baldur's Gate: Dark Alliance 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door BULLETPR00F NL, 6 okt 2003.

1. BULLETPR00F NL

BULLETPR00F NL Pro

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit heftig te twijfelen welke spel beter is.

2. ardootje

ardootje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik toch ga voor Dungons & Dragons Heroes

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb baldur's Gate: Darkly Alliance 1 en die was erg goed, deel 2 wil ik dan zeker hebben. Ook Dungeons and Dragons: Heroes lijkt me erg goed. Denk dat ze ontzettend veel met elkaar gemeen hebben en tot nu toe nog niet echt te zeggen is welke er beter is en welke er slechter is. Ik ga ze in ieder geval allebei halen.

4. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    mij lijk D&D heroes wel cool

5. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    kheb Baldur's gate ook..
    is wel erg lache spel. tis alleen jammer dat t zo snel is uitgespeeld maarja boeit niet want hij was maar 20 euro

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ik zou geen van beide nemen, maar je hebt een eigen mening. dus zou je je niet moeten laten beinvloeden door ons, maar gewoon op je eigen gevoel afgaan en het spel kiezen dat jij wilt.

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond BAldurs GAte: Dark Alliance echt een Topspel, alleen een beetje kort op he makkelijkste niveau ja, ik ga zelf dus voor deel 2 in deze serie

8. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Baldur's gate spreekt mij meer aan...ondanks het feit dat ik Dark Alliance 1 (nog) niet eens heb...Kan iemand me dus even tussendoor een beetje verlichten over het spel...zit er veel diepgang in? is het het een beetje te vergelijken met KOTOR? En is het grafisch nog redelijk of kan het eigelijk niet meer mee met de wat nieuwere titels? Ben namelijk hevig aan het twijfelen om hem voor die 20 eurotjes ook te halen...maar uit alleen reviews wordt ik niet veel wijzer. Alvast bedankt.

9. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zeker voor baldurs gate gaan. deel 1 of het nog uit te komen deel 2, van deel 1 weet ik zeker dat 't een goede game is ( erg leuk in co-op) en van deel 2 verwacht ik nog meer!
    D&D leuk me erg leuk, maar krijgt erg slechte kritieken, menigen verschillen vaak, maar slow-down en belachelijk makkelijke games vind natuurlijk niemand leuk :)

BA dus!
    deel 1 is vrij goedkoop te krijgen tegenwoordig dus daar kan je haast niet verkeer mee gaan!

@Diego, Grafisch ziet de game er erg goed uit, alleen heb jij een verkeerd beeld van de game, het is een echte hack&slash.. dus geen diepgaande RPG a la Kotor! Zoek het meer in de stijl van diablo, gauntlet etc.

EDIT: Hier kan je wat over D&D lezen

Hopelijk hebben jullie er wat aan!

Groeten Ewout

Laatst bewerkt: 6 okt 2003
  10. BULLETPR00F NL

BULLETPR00F NL Pro

Leuk Bevonden:
    1
    het leuke vond D&D is dat je met 4 personen kan spelen maar ik denk toch dat ik voor Baldur's Gate: Dark Alliance 2 ga

11. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    baldur's Gate is iets te veel "power play" als je ook het spel uit de boeken speelt en baldur's gate op de computer hebt gespeelt.
    Mij lijkt Heroes veel beter worden meer charaters die je als ik het goed heb ook zelf aan kan passen. dus ik haal eerst Heroes en dan zie ik wel ofdat ik Baldur's gate ook nog haal

12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    IK ga voor D&D heroes, hij lijkt me meer echt true aan D&D. Ik vind Baldur's gate dark allience echter wel tof, maar verre van perfect.
    Ik heb hoge verwachtingen van allebei de nieuwe games.

13. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    zijn deze games een beetje ala diablo?

14. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor beide games, het zijn overigens beide hetzelfde soort game, dus wordt moeilijk kiezen.

15. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja, het zijn games in het zelfde genre als Diablo.

16. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    dat is beter... I love these games

17. The Forest

The Forest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BG:DA komt nog niet eens in de buurt van KOTOR. Het is gewoon een goeie hack&slash maar daar eindigt het dan ook. Het RPG-element is echt minimaal.

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Kotor is een echte rpg en Baldur's Gate Darkly alliance is een beetje mix van adventure,rpg en hack&slash. Dit soort titels spreken mij meer aan dan echte rpg's.

19. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laten we wel wezen. Kotor is net zo min een echte rpg als Baldur's Gate een Diablo-kloon is. RPG-elementen bij Kotor zijn minimaal, overigens haalt het spel het bij lange na niet bij Morrowind, en Baldur's Gate op de Xbox is een spel voor kleuters vergeleken bij Baldur's gate op de pc. Op de pc oneindig veel mooier, met name deel 2, en weeeeeeken gespeeld. Heel erg moeilijk. Baldur's gate op de Xbox, in 8-9 uur ben je er doorheen. Beetje kinderachtig zelfs, te makkelijk en totaal geen RPG-elementen. Zo ik heb gesproken.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hij is wel binnen 20/30 uur uit te spelen, maar voor mij hoeft een game niet langer. Ik heb er van genoten, al was het veel actie en weinig rpg. Op de console speelt ie erg lekker en daarom is ie denk toch nog verschillend van de pc versie.

Deel Deze Pagina