Divx naar dvd zetten

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door polletskie, 11 okt 2003.

1. polletskie

polletskie yeah yeah whatever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs een film opgenomen voor divx en ik zou em graag afspelen op men xbox.Maar hoe zou ik hem moeten kopieren naar dvd.Ik weet dat he het moet doen met nero burning rom.Maar verder weet ik het niet.Kan mij het iemand precies uitleggen.

2. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn meerdere brand programma's maar eerst moet je dacht ik divx omzetten naar dvd formaat daar zijn ook weer programma's voor maar omzetten duurt meestal nog best lang

3. polletskie

polletskie yeah yeah whatever

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe doe ge dat omzetten naar dvd formaat.want ik vind dat echt niet bij die nero burning rom.:eek: wil je het eens uitleggen waar je moet klikken en dan waar dan?

4. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    (ik heb er niet zoveel verstand van hoor!) maar volgens mij werkt het net zo als dat je hem brandt voor een SVCD.. dan moet je hem dus eerst omzetten naar MPEG, en dan branden op een dvdr.
    en volgens mij kan je dan zelfs meerdere films op een dvdrettje kwijt want één film is meestal niet een hele dvd vol

5. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    neej volgens mij ook niet in een keer vol maar ik heb geen dvd brander iig nog niet maare je kan het omzetten met losse programma's dat is idd niet te vinden bij nero neem ik iig aan
    welke programma's er allemaaal zijn weet ik niet maar dat kan je vast wel vinden op google

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik TMPGEnc Plus 2.5 om avi films om te zetten naar MPEG, je zal eerst het geluid er uit moeten halen, uit die avi, dit kan je doen met virtual dub, dan moet je nog eens de mazzel hebben dat er geen bad frames in de film zitten want anders loopt het geluid niet meer gelijk met het beeld... daarnaast kan je via www.ondertitels.nl ook nog ondertitels downloaden voor films die je via TMPGEnc Plus 2.5 bij de film kan zetten... Dan krijg je een MPEG die je op cd kan branden als VCD, of XVCD... ligt aan de bitrate... ik zou zeggen kijk eens hiero...

http://abdul1.netfirms.com/

Hier kan je het 7 stappen plan volgen om van een avi een mpeg te maken en vervolgens te branden zodat je deze met een dvd speler kan afspelen...

Gegroet!

7. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop dat je weet dat een Xbox geen gekopieerde DVD's kan afspelen...

8. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Divx naar dvd zetten

dat niet alleen, hij kan als het goed is ook geen svcd lezen. dat kan alleen een gewone dvd-speler.

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad ja, en dan moet je ook nog effe een beetje een goeie halen die regiovrij kan afspelen, en hij moet nog wat extra's bevatten, koop in ieder geval niet zo'n goedkope van de media markt want die speelt echt slecht vcd af etc...

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Re: Re: Divx naar dvd zetten

Ik wil niet vervelend doen hoor, maar de mijne kan het wel.
    En hij's niet gemod, gechipt of wat dan ook.

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ja klopt, sommige gekopieerde cd's/dvd's leest de xbox wel, met dvd's heb ik geen ervaring, ik weet wel dat als ik muziek op een rewritable cd brand dat me xbox 'm dan wel pakt...

12. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
  13. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Met het programma TMPGEnc kan je Divx/Xvid omzetten naar DVD, het duurt ongeveer 2 1/2 uur hier op mijn P4 2,4Ghz.

Kijk voor een stap voor stap guide op : www.dvdrhelp.com

14. gerjan

gerjan Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2003

Deel Deze Pagina