ik vroeg mij af of ik hiermee ook playstation stuurtjes aan kan sluiten, en of dat aan te raaden is als je geen interessen hebt in dat ene stuurtje nou op de markt. ik heb namelijk dit stuurtje gezien wat ik wel een mooi stuurtje vind en graag zou willen hebben. Aan gezien dit stuurtej speciaal ontworpen is voor meerdere platformen (bahalve de xbox en NGC) zou het toch wel kunnen denk ik.
1. Er liep al topic hierover (vandaag nog) 2. Je zit al in de goede richting, psxshop.nl verkoopt dat ding, kijk dus zelf ook ff aub.. 3. Ik denk niet dat dat ding ook stuurtjes ondersteund omdat struurtjes speciale signalen doorsturen en dus ook niet worden ondersteund door elk spel.
1. sorry niet gezien. 2. Ik heb toch echt gekekne, maar niet gezien, raar 3.SHIT!!, maar toch bedankt
Ik vind het wel een beetje raar hoor. Je mag hier dus niets vragen in een nieuw topic. Elke keer als iemand een nieuw topic opend. Begint er wel iemand te zeiken dat het al bestaat of zo. Nooit serieus altijd van. Dat is er al of zoek zef maar. Af en toe toch wel een serieuse reply maar dan heb je wel geluk. En als het 2 keer bestaat geef dan iig de link naar het topic waar het in staat. Natuulijk zijn er ook fokkers bij, die voor echt iets onnozels een topic openen. Maar ik vind op een vraag zoals dit, kun je best een normaal antwoord geven. ik hoop dat ik nu geen ban of zo krijg want et is gewoon een mening, en advies. Greetz
hier in Zwolle verkopen ze dat ding ik heb zelf ook zo'n ding en hijs supertof voor Doa3(of ander vecht spellen) als je een psx-controller gebruik ik vind dat hij nog beter dan de Controller-S is en het is goedkoper ook nog :{
OJA: Ik had de ontwikkelaars van dit stuur ook een E-mail gestuurd, en kreeg als antwoord dat ze bezig waren met een xbox adaptor/stekker: Mijn vraag: At 08:51 PM 6/16/02 +0200, you wrote: hello, now the xbox is released, is there comming a cable to connect this wheel to the xbox?? Hun antwoord: We are in the process of developing an Xbox engine, but unfortunately we don't have any pending release information available. Any new or upcoming product announcement will be posted on our website. Dus volgens mij geeft het nogal problemen om hardware voor de xbox te gaan maken (als 3rth party ontwikkelaar)