Geen Outrun2 en Virtua Cop 3 op Xbox??

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaLikz, 11 okt 2003.

1. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Bron

Outrun 2 vind ik niet zo erg, maar Virtua Cop 3 :'-(

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is echt een onzin verhaal. Dat ze niet op de Xbox komen is inderdaad waar, ze staan nog niet geplanned, maar dat betekend niet 'nooit'.

Veder heeft Sega House of the Dead 3 wel overgebracht en die heeft ook een lightgun optie, waarom zouden ze niet hetzelfde doen met Virtua Cop? Verder is Outrun 2 veel makkelijker over te zetten.

We zullen zien wat er gebeurt, momenteel staat er nog niks in de planning, maar dat is ook nooit zo geweest, dus is geen nieuws.

3. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat Xbox niet goed verkoopt in Japan, weet iedereen. Dan hebben ze wel een goed reden om het niet uit te brengen. Ook in Europa zal het denk ik niet echt goed gaan verkopen (als ik moet kiezen tussen bijvoorbeeld Outrun 2 of PGR2, dan weet ik het wel). Virtua Cop 3 lijkt me nog wel leuk, maar dan om voor een weekje te huren ofzo.

P.S. Het was ook niet als nieuws bedoelt, aan het einde staat er ook "But that's enough speculation on our part". Het is gewoon een gerucht.

4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    heb ik net een lightgun...

5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Had ook zoiets al gelezen, maar dan in een uitgebreider nieuwsbericht van GI

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik geloof er zelf geen bal van, ik denk dat zeker Outrun nog veel aanhangers heeft in Europa, dat moeten ze gewoon uitbrengen. Verder lijkt het me ook zo vreemd dat ze na VC1 en VC2 ineens deel 3 arcade only laten zijn, voor HOTD kwam het wel allemaal goed...

Ik hoop zelf iig dat de games wel op de xbox komen, ik zou ze allebei zeker kopen

7. Segata Sanshiro

Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

Leuk Bevonden:
    0
    Outrun 2 komt sowiezo op een console, en SEGA zou echt dom zijn als die console niet de Xbox is. De PS2 kan Outrun 2 echt niet aan, dus moeten ze die eerst nog veranderen (kost geld). Ze kunnen hem lekker goedkoop naar de Xbox poorten. De Xbox doet het niet goed in Japan, maar wel hier in Europa en in de VS. En hier in Europa en in de VS zal Outrun 2 wel goed verkopen. Het is een goeie game, maar nog belangrijker: een bekende naam. Misschien dat SEGA later dan nog een PS2 versie zal uitbrengen om zo nog wat in Japan er aan te verdienen ofzo.

Over Virtua Cop 3; Vriend van mij heeft hem gespeelt in Japan en hij vond hem maar matig. Maar ik zou VC3 ook zelf eens willen spelen, dus ik zou graag willen dat SEGA VC3 zou poorten, liefst op de Xbox.

Laatst bewerkt: 12 okt 2003

Deel Deze Pagina