MSN6 wilt zich niet aanmelden

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MasterChief_007, 11 okt 2003.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Het is wat zeg... Ik vandaag allebei mijn computers (Windows XP) herinstalleerd omdat het is nodig moest.
    Ik moest dus ook weer MSN6 downloaden, dat vanaf de microsoft site gedaan. Alles instellen zoals normaal, ik wil me aanmelden maar gaat opeens niet meer...

staat hele tijd van:
    dat het aanmelden is mislukt, ligt aan verbinding blabla. Aan verbinding ligt het niet. Mijn oude msn werkt wel gewoon namelijk...

Iemand dit probleem ook? Hoe is dit op te lossen? Heb al op inet wat gezocht maar kon niet echt wat vinden.

Bedankt alvast _O_

2. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    heb je firewall die het misschien blokkeert?

3. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, ik heb een firewall van McAfee. McAfee security heb ik om precies te zijn. Is firewall, virusscan en internet security.

Heb ook al die dingen uitgezet en toen msn opnieuw geinstalleerd maar dan werkt het nog steeds niet. Ik snap niet hoe dat kan...

4. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ik dan ook niet misschien omdat msn zes andere porten gebruikt dan de eerdere versies maar ik zou het eigenlijk niet weten

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Misschien proberen door vanaf msn 5 de update te downloaden die je in het bericht krijgt, of van een andere bron versie 6 downloaden.

6. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Heb in mijn firewall instellingen zitten klooien, bij programma beheer. Daar stond MSN6 geblokkeerd... zucht... Deze heb ik op filteren gezet en nu werkt het wel gelukkig.

Hoop dat meer hier wat aanhebben omdat veel mensen dit probleem hebben.

Bedankt voor de antwoorden! _O_

Deel Deze Pagina