Hidden and Dangerous Deluxe gratis te downloaden

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MoJoo, 10 okt 2003.

1. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Dit stond op gamer lijp man downloaden! :

Gathering neemt het zekere voor het onzekere met de promotie van diens nieuwste tactical shooter Hidden and Dangerous 2. Hoewel het er op lijkt dat de game zelf de gamers wel zal overtuigen, gooit men er ook nog een flinke reclamecampagne tegenaan. Eén van de middelen om H&D2 in de aandacht te brengen is het releasen van Hidden and Dangerous Deluxe als gratis download.

Je hoort het goed: Hidden and Dangerous zelf, de expansion Fight for Freedom, alle patches en de ingame editor zijn gratis te downloaden. Dus wat doe je nog hier? Surf naar http://www.worthplaying.com/article.php?sid=13582 en haal de 264 MB grote file binnen om je vervolgens urenlang in de duistere wereld van het verborgen en gevaarlijke te storten!

Have Fun _O_

2. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hem aan het downloaden, ik hoop dat de game men megabites waard is.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mijn inet is daar nog veels te sloom voor. Hopen dat ie er over een maand of 1 a 2 nog is te downen:D Lijkt me toch wel een goed idee om zo te kijken of deel 2 wat voor me is.

4. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is bezig met downloaden.
    het is een erg goede spel.
    ik had hem ook 1 op cd gekocht,
    maar toen ontplofde de cd en nam
    ook nog is mijn drive mee :mad:

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond het niet een geweldig spel, zat echt vol met bugs en toen was de lol er voor mij al snel af, gellukig dat m'n vader hem gekocht had, want een paar weken later zag ik hem al in de buget bak vooor 10 gulden toen de tijd. :'-(

6. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is die besturing nu ook wat beter of is het nog het zelfde
    want dat von ik heel erg bagger

7. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Met dit spel heb ik zeer veel plezier gehad,lekker tanks opblazen,olie tanks opblazen en lekker duitsers mollen.In mijn ogen was dit een van de beste eerste goed uitgewerkte team action based shooter.Van bugs had ik nooit lastegehad en dat zelfs zonder patch.Als H&D 2 op dat spel voortbeduurt en verbeter moet het wel een goed spel worden.

8. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ehb hem dus net gedownload en evne de 1e missie gespeeld...
    hij is echt fucking moeilijk.... ik ben in de eerste missie (die met die brug 2 mensen kwijt geraakt:p)

9. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    kicke actie, moet ff wachten tot dat ik klaar ben met een andere film..:D

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    whaha :+ kheb dit spel al vanaf het begin...had het toen der tijd origineel gekocht...en heb het samen met een vriend van me via netwerk helemaal uitgespeeld
    ma die eerste missie is echt simpel...als je daar al moeite mee hebt, dan word het nog wat in de 2de en volgende :eek:

ma hey...oefening baart kunst ;)

/edit: ben 'm ook ma ff aan het downloaden

Laatst bewerkt: 13 okt 2003

Deel Deze Pagina