@msn.com adres

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Veggie, 9 okt 2003.

1. Veggie

Veggie Guest

Weet iemand hoe je dit voor elkaar krijgt, want k zie er veel met dit op msn maar k vraag me altijd af hoe ze dat doen?

En k ben dat @hotmail.com een beetje zat :mad:

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Vroegah (:9) was het zo dat je bij het aanmaken van een msn/hotmail account kon kiezen wat je acher het apestaartje kreeg. ( dus @hotmail.com of @msn.com).
    Weet niet of dat nu nog steeds zo is, ik zou het gewoon proberen.

Greetingzzz,
    Rox

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    en @paspoort of iets dergelijks had je ook nog

Had het idee dat het nu nog mogelijk is. Ik zou zeggen, maak een nieuwe account aan op hotmail.com en kijk of je de keuze hebt om er @msn van te maken. Misschien dat het kan als je bij msn.nl email aanvraagt via een doorlink ofzo.

4. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er één, en je maakt hem aan via MSN explorer. dus je download hem ff en je zegt dat je nog geen account hebt, en je maakt er gewoon een nieuwe aan. ik vind persoonlijk @msn.com handiger omdat ie korter is en cooler :cool:

5. Mart

Mart Flexibel

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het programma "e-mail msn explorer" op je pc hebt dan moet je daar je email aanmaken dan krijg je automatisch een msn emailadres

6. Mart

Mart Flexibel

Leuk Bevonden:
    0
    oei ik was net te laat

7. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    het kan gewoon op hotmail.com hoor.. after all het is een .net passport, je krijgt een sub menu achter je gebruikers naam, en daar kan je er dan gewoon een kiezen..

8. Veggie

Veggie Guest

Heb et net geprobeerd, maar er staat alleen @hotmail.com in het zwart .. mjah lama zitten, bedankt voor de reacties btw :)

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een collega van mij heeft ook zo'n @msn.com adres maar deze is alleen geactiveerd voor MSN.
    Als ik er een email heen stuur krijg ik hem binnen een paar seconden terug , met de het bericht dat deze emailadres niet bestaat.
    Mijn tante gebruikt voor MSN haar @Home emailadres.

Maar vind je het belangrijk om een werkende email-link te hebben in MSN of het het jouw het alleen maar om het chatten.

Om te mailen binnen MSN moet je toch beschikken over een Hotmail of Net account.

Ik heb 2 weken geleden een nieuwe Hotmail account aangemaakt en ik heb er nog maar 3 spam berichten op gehad.
    Bij mijn vorige had ik er meer dan 200 per dag :mad:

10. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    als je spam berichten in je inbox krijgt op hotmail dan leg je toch gewoon ongewenste post aan op het sterkste dat je gewoon nog in je inbox emails krijgt van je contactpersonen of van mensen uit je veilige lijst.
    ik doe dat zo en je kan dan ook nog eens kiezen of dat hotmail automatisch je ongewenste post moet leegmaken of dat jij dat zelf wil doen.
    Tompy

11. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt ik ga maar eens kijken..:D

12. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, doe dat :+

Deel Deze Pagina