dit wordt een te gek spel. je kan nu met zijn 2en op 1 vehicle (geen kart) zitten. er zijn 16 mannetjes en er zijn geruchten dat er secret chars inkomen. voor de rest weet je t wel met mario kart.. topspel!
Ik zit er ook op te wachten, dit is gewoon een spel dat je moet hebben! Als je nog geen gamecube hebt, is dit en natuurlijk star wars ,fzerox en 1080 het waard er nu één te kopen en vanaf 17 oktober kost een gamecube maar 100 euro is toch niks???? P.S. bestel mijn games meestal bij PLay is altijd goedkoper dan in Nederland
k ben echt genaaid ik heb een week of 6 geleden een limited edition gekocht (platium+LE zelda) voor 220 euro maar k ga zeker wel mario kart en f zero kopen
ik weet niet van voor development team Nintendo op Mario Kart gezet heeft, maar de gamecube mario kart ziet er echt verrot uit op die screenshots Super Mario Kart en Mario Kart 64 blijven gewoon de beste
de LAN optie gaat natuurlijk wel fantastisch worden en hopelijk gaat de nieuwe mode Bob-omb Blast ook een beetje leuk worden