PS2 price drop ??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door inod3, 12 okt 2003.

1. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens een artikel op ign.com zit er misschien een prijsverlaging voor de PS2 aan te komen :) .. Kan nog leuk worden !

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    :9
    Maarja, ik weet niet wat ik zal halen..
    Een Gamecube voor mij broertje z'n verjaardag, of (als het echt waar is) een ps2 voor mezelf..

3. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Heel leuk al die prijsdalingen voor de consoles hoor... :D

Dat ze maar is de games goedkoper maken! Ik vind 70 euro echt veel geld voor een game. Consoles hoeven voor mij niet zozeer goedkoper. Laat de games maar rond de 50 max. kosten. Stuk leuker dan. 8)

4. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    als je via internet besteld kan je (bijna) alle games voor een prijs onder de €50,- pre-orderen... dus zo duur zijn ze helemaal niet, 't kost je alleen ff wat meer moeite als achteloos de FRS, Dixons of gameshop inwandelen.

edit: en dit kan gewoon bij nederlandse sites, waar je geen cc voor nodig hebt... (dus dat kan geen smoesje zijn om 't niet te doen)

Laatst bewerkt: 12 okt 2003
  5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik denk dat onderstaand artikel het wel goed verwoord:

http://www.dgs-online.nl/nieuws/?id=11905

Er komt dus waarschijnlijk wel een prijsverlagingkje, maar nooit zo extreem als de GameCube.

6. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Als de PS2 $99 gaat worden ga ik die meteen halen inplaats van de gamecube.
    En yep, de laatste tijd koop ik alleen maar games online want daarmee bespaar je echt veel geld.

7. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Een prijsverlaging voor de ps2 midden November en wat komt er midden November uit. Juist, Mario Kart. Misschien is Sony een beetje bang dat Mario Kart de titel voor het kerst wordt. Ook al heeft de ps2 60 miljoen consoles verkocht, kwa games moet je dit kerst toch bij nintendo zijn.

8. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, de komende tijd komen er meer aansprekende titels voor de PS2 uit dan voor de Cube.
    Mocht de prijs voor een PS2 rond de 100 € gaan schommelen, zal ik zwaar overwegen om eentje te kopen, al is het maar voor PES 3 en GT4 :).

9. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Smaak verschilt dus. Persoonlijk vindt ik dat de betere spellen op dit moment voor de cube uitkomt. De xbox heeft ook een paar titels die ik wil (top spin en PGR2). GT4 is uitgesteld naar juni 2004 en dat vindt ik ook jammer. Dus ja, we zullen het zien;)

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Cube heeft voor mij weinig interessante titels, en de ps2 heeft het nu ook een beetje gehad nu gta op de Xbox komt. Ik heb aan mn Xbox meer dan zat.

11. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    de prijs van de ps2 mag ook wel eens omlaag gaan...
    stel je koopt een xbox met 4 controllers dan ben je kwijt:
    console 200 + 3x controller á 40 = €320
    als je een vergelijkbare ps2 wil kost dat je:
    console 200 + 3x controller á 35 + multitap 50 + netwerkadapter 35 + hdd ??? = €390 exclusief hardeschijf... stel dat die harde schijf rond de 200 wordt kost een met de box vergelijkbare ps2 je dus al gauw zo'n 270 eurootjes meer...

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mocht dit gebeuren, en ik ga er vanuit dat dit wel het geval is, koop ik een nieuwe Ps2. Ik heb de mijne gebruikt gekocht, en vind toch wel dat deze veel lawaai maakt vergeleken met die van anderen...

* gaat rustig zitten wacht

D'r komt weer een mooie tijd voor gamers aan.

13. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    MieZ .... heb al weleens games via internet besteld hoor. Maar ik vind dat ze in winkels ook maar goedkoper moeten worden.

Deel Deze Pagina