live = nix.... ?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door wilco, 11 okt 2003.

  1. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Saaur

    Ik denk dat het hier om gaat. Ik heb dit ook meegemaakt dat ik bij GR IT op weg werd geholpen. Geeft je toch een goed gevoel... er is bij sommigen toch het gevoel van een "gamers-code".

    We hebben elkaar nodig. Ik beoefen zelf diverse budosporten en daar weten we dat je elkaar nodig hebt om de perfecte techniek te kunnen maken. Zo is het ook in gamen.. is mijn mening. Zonder tegenstand geen uitdaging.
     
  2. antihero1987

    antihero1987 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    practice

    live suckt niet en ik zelf speel ook niet elke dag op live maar ook bv bij grit moet ge gewoon da spel ff spele en dan lukt da wel,ge kunt ni ineens den beste zijn als ge het spel 5 seconde speelt,ge moe altij denke,hoe lang en hoeveel spele die andere da spel al want het is wel normaal da ge ingemaakt wordt door iemand die da spel mss al vanaf da uit is heeft en da veel speelt.snapte?:cool:
     
  3. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik snap Wilco's punt wel. Ik ben geen goede speler wat shooters betreft maar vind Wolfenstein wel erg tof. Echter, na een paar potjes afgezeken te zijn werd ik er wel moe van. Haalt toch de lol er van af :mad:
    Het zou inderdaad wel handig zijn als je een skilllevel alle live-spelen in kan stellen...

    In mijn ervaring zijn sessies met nederlanders veel relaxter. Ik denk dat landgenoten wat vriendelijker en geduldiger zijn naar elkaar toe.

    Dus hopelijk komen er wat meer live-spelen naast racers en shooters.
     
  4. Veggie

    Veggie Guest

    We lollig, toen Xbox Live nog niet gelanceerd was, werd het door MS aangeprezen als 1 van de beste features enzo ..
    Nu is het 'gewoon ... de optimatch' ... :p
     
  5. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @captain vimes

    Dat is ook mijn ervaring. Deze week in GR IT via de friendlist een sportieve game avond gehad met een aantal gamers die elkaar de mogelijkheid gaven om de game te leren met opbouwende
    kritiek. Door het contact met elkaar (via de headset) ontstaat er toch een band. Ik denk dat dit juist een pluspunt van live is.

    Je hoeft niet tegen jezelf te lullen.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Toch vind ik het enigszins jammer dat er zó veel Nederlanders zijn dat ik al gauw toch naar die Nederlanders toekruip - In plaats van naar Engelstalige publics te gaan. Vooral met Britten kan het ook erg leuk zijn.
     
  7. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Als 't je lukt een spel in de single-player uit te spelen.Blijf je met dat spel live echt wel overeind.Ik persoonlijk vind live! te gek.Op een paar puntjes na dan, maar geloof mij nou maar, dit kan alleen maar beter worden.Een spelletje word gewoon leuker als je het tegen echte tegenstanders op moet nemen i.p.v. een suffe of een te goed geprogameerde bot.En wat dacht je van de levensduur van een game?
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2003
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    live is vet man, kan ik iedereen hierop dit forum ownen met rtcw :p
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    behalve mij :9

    jaja live is super verlengt de speel duur echt wel
    live is dus wel wat ;)
     
  10. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat online gamen pas echt goot wordt op de console's als het gratis is.
    Maar ik vind dat er toch opvallend veel Xbox Live gamers al zijn.
    De meeste hebben het voor CS of Halo 2 gekocht.
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    de meesten hebben het aangeschaft voor CS of Halo2??

    ik denk niet dat 600.000+ mensen Live hebben aangeschaft voor 2 spellen die op dat moment nog lang en lang niet uit zouden komen?

    Ik denk dat zijn spellen als Midtown Madness 3, RTCW, Unreal Championship, Ghost Recon : IT en MotoGP2 spellen zijn die veel mensen aanspreken. Het idee om 'met elkaar' met zo'n communicator, in team-verband met elkaar te gamen. Of juist niet en te proberen die ander voor te blijven of voorbij te gaan met meer individueel gerichte spellen. Of ook dat weerniet, maar juist gewoon voor de fun met spellen als Midtown Madness 3 waarbij de instap heel laag ligt en het fun-gehalte erg hoog.

    Het moet gek lopen wil er niet voor ieder wel wat wils zijn..
     
  12. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Marius
    Dit is inderdaad de charme van het Live gamen. Ik weet niet welke invloed het op de performance heeft (lag). Ik heb nog niet zoveel ervaring met het spelen in teamverband. Op dit moment speel iik vaak GR:IT solo en dan is het verzoek vaak om niet te spreken tijdens het gamen.

    Overigens denk ik dat de meeste mensen Live aanschaffen om "het verschijnsel" op zich. Het is nog nieuw, maar het kan snel vervelen, als er geen goede games uitkomen. De vooruitzichten zijn gelukkig goed.
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou mijn mond niet kunnen houden (behalve tijdens een heel spannend potje MGP2) dus GT:IT valt al af voor mij :D

    btw, zie ik dat je in Wijngaarden woont? Dat ligt toch naast Sliedrecht? Ik woon daar 5 km vandaan, in Hardinxveld!

    De vooruitzichten zijn zeker goed. lekker tenissen met Top Spin, samen racen met PGR2 en team-tactical knallen met R6. Oh, en dan was er nog zo'n fun game genaamd Crimson Skies om lekker jezelf uit te leven. Oh, en dan was er nog SegaGT online. En dan kwam Counter Strike ook nog. En Amped 2 en TFLO en en.. hahaha. Voor ieder wat wils (mag ik toch hopen!)
     
  14. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Marius

    ff Off-topic ... We zijn inderdaad buren.

    Wat Live betreft denk ik dat het meer om de fun moet gaan. Nu gaat het om de score, het winnen, elkaar afknallen. De keiharde realiteit.

    Ik zag een demo van een japanse game (ps2), waarin je Live kunt karaoken en dan in de gedaante van een ijsbeer, met een "zangeres-zonder-naam" jurk aan. Kijk dan vermaak je elkaar, maar je moet wel een beetje lef hebben.
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij (Wilco) wordt Amped 2 ook zo'n game waar je lekker relaxt wat kan boarden. Als ik het goed begrepen heb kun je over live tegen 7 man:
    - Free Ride lekker cruisen, score doet er niet toe etc, lekker wat lullen etc.

    Voor de pro's zijn er natuurlijk de trick attack modi en versus modus. Trouwens, bij Amped 2 zul je ook zien als je met de heli naar een bergtop wordt ingevlogen dat de andere al bezig zijn. Dan zie je dus al boarders de berg afroetsen terwijl je aankomt.

    En voice chat lijkt me toch ook wel zo'n typisache vette live option, ook voor de casual gamer.
    (Damn Amped 2 wordt echt vet, heb net wat previews gezien :p)
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Sorry voor de late reaktie, ik was een werkweekje naar Leeuwarden en vandaag naar A'dam voor het PGR2-event! Maar wij zijn dus buren, mooi. Als je ooit zin hebt om te LAN-nen oid? PM maar :)

    MM3 vind ik zelf een geweldige game om gewoon lekker rond te cruisen, lol te hebben, met elkaar te ouwehoeren en 'lekker te niksen'. Live is inderdaad behoorlijk prestatiegericht, maar zeker niet altijd alleen maar. Wij hebben een MotoGP2 competitie lopen in 3 poules en het is er net zo gezellig als dat het spannend is. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt.

    een spel als True Fantasy Live Online lijkt me daarom ook leuk, een spel waarin je op Live uren kunt rond-rijden (op je paardje), lopen of wat dan ook en met honderden andere gamers contact kunt hebben.. zonder ook maar verplicht te zijn quests uit te voeren oid
     

Deel Deze Pagina