is hier iedereen only for x-box ???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door broeckie, 14 jun 2002.

1. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    de xbox is ook mijn 1e console zoals vele geloof ik hier, ik heb um niet gekocht omdat ie van microsoft was xbox = pc connectie, maar om de games (ik hou van racen) daardoor viel de gamecube af en de ps2 vind ik te oud

2. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de PSX was mijn eerste console(ik had al veel eerder een pc maar das geen console)
    maar waarom ik voor de xbox gekozen heb is mij eigenlijk een raadsle, hij sprak me gewoon aan! :D

3. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben volgens mij een van de weinige niet totaal Xbox-gek.

De GC is gewoon net zo goed niks meer en niks minder.
    Maar ja er zijn altijd weer mensen die strax dan weer "hun" console willen verdedigen. Waarom weet ik niet, maar gek genoeg is altijd alleen de console goed die men heeft.....

Ik heb nu een tijdje de Xbox en de GC gespeeld en ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog een beetje zit te wachten op de echte lekkere games.....

Rogue leader was leuk voor 2 weken, Tony hawk en Halo waren leuk...en nu heb ik het wel ff gehad.
    Om eerlijk te zijn speel ik de laatste tijd meer op de megadrive dan op de hyper moderne gamecube/Xbox en in mindere mate DC.

Ow nou alleen SSBm vind ik nog steeds rulen, maar dat spel heb ik nog niet in mijn bezit.

4. scre@mer

scre@mer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor de moment alleen een xbox (is mijn eerste echte console) en ben er zeer tevreden over.
    Maar ik vind de gamecube ook goed, alleen zijn er voor het moment nog geen goede games uit, ik zal hem waarschijnlijk in september kopen samen met de komst van RE.

5. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de grote Flop van Nintendo, de Virtual Boy
    verder heb ik N64, PLaystation 1 & 2, Gameboy Advance en Xbox
    voor de gamecube zijn er nog geen leuke games, dus ik koop em niet, mischien later als er meer goede games zijn

mijn aller eerste Console was de Sega Saturn, daarna had ik nog een Nes en Super nes, maar die heb ik weggedaan

Laatst bewerkt: 17 jun 2002
  6. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben voor het beste van het beste qua games :)

7. henk

henk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

Ik ben ook voor elke console, want ik bezit ze allemaal en om nou de een voor te trekken. Nee... daar worden ze boos om :9

8. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Maar Gamecube komt ook nog;)

9. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik vind xbox de beste console met de beste vooruitzichten maar dat wil niet zeggen dat ik anti cube of ps2 ben ofzo
    wanneer zelda, metroid, dinoplanet en sunshine uitkomen koop ik waarschijnlijk ook een cube

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    anders stuur je toch een deurwaarder op ze af :D

11. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Xbox en ook wel gamecube. PS2 niet. Xbox omdat het de best is, microsoft en de spellen natuurlijk. Gamecube omdat daar MARIO is en SONIC:) oja en niet te vergeten ZELDA

12. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet je trouwens voor een console zijn en dan weer tegen andere consoles? Misschien is het wel de leeftijd, dat je je beter of sterker wilt voelen door je te associeren met een groep die cool is.. Vooral pubers/jongeren vertonen dat gedrag (sorry pubers/jongeren.. ;))... Ik ben zelf al 31 jaar, en heb simpelweg een Xbox gekocht omdat ik vond dat dat de beste keuze was voor mij, omdat hij duidelijk als beste specs gameconsole uit de bus kwam in vele objectieve reviews, en vooral omdat hij het beste aan mijn wensen voldeed.. De PS2 heeft duidelijk de minste specs en zal in mijn ogen sneller verouderen, en de GC mist features zoals DVD en breedband online gaming, en het image van de GC is over het algemeen toch wat kinderachtiger (niet slecht ofzo, maar gewoon niet mijn ding) .. Ik ben dus helemaal niet voor of tegen een gameconsole, dat interesseert me eigenlijk niks, ik wil gewoon het beste voor mezelf..

Wel kan ik me ergeren aan domme fanboys die met onzin verhalen vooral de Xbox belachelijk proberen te maken.. Ik denk ook zeker dat door het fanboy fenomeen de Xbox niet zo goed verkoopt als hij zou moeten doen, omdat bij veel jongeren vooral de PS2 meer cool wordt gevonden (veel vriendjes hebben immers al een PSX of PS2).. En dus het cool is om tegen de GC, maar vooral de Xbox te zijn (mischien omdat ze toch rationeel wel weten dat vooral de Xbox beter is en die dus meer "aanvallen").. Maar omdat de PS2 dus cool is en Xbox niet in de groep, kiezen ze dus voor de groep (cool zijn is belangrijker), i.p.v. rationeel dus gewoon de beste gameconsole..

Lees b.v. de reacties op Xbox berichten op www.gamers.nl maar eens.. Schoolvoorbeeld van (vooral PS2) fanboys..

Have fun, play more! :)

13. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal niet voor of tegen welke console dan ook. Kom op, het is maar een apparaat hoor. Ik hou gewoon van topgames, en die heb je op elke console. Ik heb een Psone, PS2, XBox en een Gamecube en ik vind de XBox het beste en meest complete pakket. De Gamecube is ook top, bijna net zo goed, maar daar zit geen harde schijf of DVD op. En hij is niet internetklaar. Het is trouwens best mogelijk dat na een tijdje de GC een beetje verwaarloosd gaat worden door spelontwikkelaars en winkels en zo. Net zo als bij N64 zeg maar. De PS2 is een prima console, maar gewoon al weer wat ouder. Als je een PS2 kan kopen voor 316 Euro en een XBox voor 299 Euro dan is de keus wel duidelijk ja. De PSX is gewoon zwaar verouderd, maar ik speel er nog steeds vaak op. Ik heb ook alle echte topspellen en de gameplay is bij de nieuwe consoles nog niet zo veel verder.....

14. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook niet voor of tegen een console (behalve PS28) )

en wat die gozer hierboven zegt ben ik het mee eens

Laatst bewerkt: 14 jul 2002
  15. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben de eigenaar van en xbox ps2 en nintendo game cube en van 2 pc en nog allemmal oude computers zoals ps1 enzo

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben niet anti-ps2 , maar wel de mensen die de PS2 kopen omdat hun buurjongen(ofzo) er ook een heeft (netals wat die JJ had gezegt bij ''ook zoiets'')
    want de PS2 word gewoon gekocht omdat er veel mensen die er ook een hebben.
    en de smoes van er zijn veel spellen heb je niks aan. want uiteindelijk koop je er toch maar een paar en geen 10000den...

17. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Groot gelijk, ik kocht een PS2 omdat dat toen nog een beetje duur was en je dus bij een elitegroep hoorde. Uiteindelijk kochten mijn vrienden er ook 1 omdat ik er ook een had. Al doen ze dat nu ook omdat ik Xbox heb, ken ik vaker gaan linken met een paar vrienden

18. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar je hebt wel meer keus natuurlijk.

19. Smash_brothers

Smash_brothers Gamecube ONLY

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een cube en ben en zer tevreden mee. Ik speel er eigenlijk nu weinig mee, omdat de echte spellen zoals , Eternall Darkness Resdent evil etc. De echt First en Second partys wacht ik op de cube. Ik heb geen xbox en hoef em waarschijnlijk ook niet. Misschien maar ook misschien wat later. Zoals spellen zoals project Ego etc.
    Ik weet niet ik ben niet zon fan van puur realisme. Ik heb op mijn cube daarom ook spellen zoals Sonic, SSBM, Rogue Leader , . Die spreken mij meer aan omdat nintendo een betere image heeft dan Microsoft.
    De ps2. Nee liever niet . te verouderd en GTA3 heb ik al op mijn pc. Dat is eigenlijk misschien de enige reden dat ik de ps2 wil hebben en FF 10 dan, maar voor de rest vind ik alle consoles wel zijn voordelen en nadelen hebben.

20. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox is mijn eerste console, ik heb altijd al een zwak gehad voor de underdog, en daarom wou ik de PS2 niet kopen, ik vind hem te veel de hemel in geprezen want zó fantastiorisch is hij ook niet

de GC vin ik op het moment nogal zwak van gamez, niet echt mijn stijl, al vind ik wel dat het veel potentie heeft
    komt er op het eind van het jjaar misschien nog bij (als ik geld heb tenminste)

Deel Deze Pagina