Hallo allen! Weet iemand iets van een XboX controller converter die je tussen je Xbox controller en je pc kan linken? Ik loop namelijk zoooo ongelofelijk te Kloten met Halo op PC!!! Ik wordt afgeslacht in multi Of anders een tip voor een goeie en beetje betaalbare controller op pc!
ik zou dat ook eigenlijk graag willen weten want ik hoor ook mense zegge dat ze met hun ps 2 controller gewoon op de pc spelen dus het zou best eens mogelijk dat je met je xbox controller op je pc speelt
Ja joh....het is voor mij niet te doen joh met dat toetsenbord en muis! Wat een ellende is dat zeg! Ik dacht altijd dat dat een kwestie van wennen was, maar dat klooien met toetsenbord en muis dat zuigt gewoon mega!! Een pluspunt is het richten met je muis........dat gaat wel relaxt!
Een doe-het-zelf handleiding om een USB aansluiting op een Xbox controller verlengkabel te bouwen: http://www.xbox-scene.com/articles/xbox-usb-xbox-cable.php
Ik kan me niet voorstellen dat je met een controller beter bent, dan met toetsenbord+muis combinatie.
Ja das een handige mogelijkheid William. Sh*t moet ik nou morgen een soldeerbout halen of een goeie pc controller Als dat het geval is.......Wat zou een goeie controller zijn als alternatief voor de Xbox controller? (Zowiezo maak ik van mijn GROTE DIKKE ouwe Xbox controller een pc controller denk ik.)
de Microsoft Sidewinder...perfecte gamepad...lijkt veel op de XBox controller duss... en is de beste gamepad!
Ik kan m'n Xbox controller op pc aansluiten...het adaptertje kan je bestellen op lik-sang. Wel rot dat je geen triggers kan gebruiken bij games als MotoGP2 op PC. Bij andere games kan het meestal wel... raar...
Ok! Ik heb mijn oude Xbox controller aan een usb kabeltje verbonden (ik heb geen soldeerbout, dus ff in elkaar gedraaid om te testen) Driver geinstalleerd vanaf die site.........(Hij staat nu inderdaad ook netjes met afbeelding en al in mijn Halo menu als Xbox controller (...cool...) ....alleen werken sommige knoppen niet, zoals granaten gooien, schieten en om je heen kijken. Ik kan ze niet eens instellen! Wat heb ik nou weer fout gedaan dan? Ik kan nu alleen maar hard wegrennen voor iedereen LOL Nou ja we komen er wel een keer..........hoop ik.