Ik vindt allemaal maar schijnheilig dat die gamecube goedkoop is. Bij een xbox krijg je gelijk een extra controller en je hoeft niet zo`n kut memorie card kopen en je hebt ook meestal een spel er bij dit kost 220 euro! Een gamecube met 1 controller gaat 100 euro kosten! Maar je moet nog 30 euro voor een memorie card betalen en dan nog spellen dan is hij een klein beetje goedkoper. Dus zo geweldig goedkoop is het nou ook weer niet... Zo denk ik erover het lijkt me nog steeds aantrekkelijk om een xbox te kopen als je nog niks hebt want die krijgt toch meer beter games als die gamecube die gamecube heeft maar een paar goeie games maar dan houdt het op.
Xbox los is 200 euro, bij gamecube kan je ook bundels krijgen hoor... Dus dan bijv. voor 120 euro met een spelletje ofzo. Maarja, ik weet verder er ook niks van. Los scheelt het iig toch 100 euro, is best wat.
maar in plaats van 200 euro + memorycard + spelletjes, hoef je nu maar 100 euro + memorycard + spelletjes. dus het scheelt wel.
Je hoeft geen memorycard voor de xbox te kopen toch? Teminste, als je alleen wil saven. Maar het blijft een groot verschil, want €100 is toch f.220 . Maar ik heb toevallig gister op een gamecube gespeeld voor het eerst, ik vind het echt een ***ding. Die controllers zijn echt verrot.
J_Star, afgezien van 't feit dat jij van de GameCube prijs geen probleem hoeft te maken als je 'm slecht vindt: In 't kader van "schijnheilig": - waarom heb je voor een DVD kit betaald terwijl de Xbox alle hardware aan boord heeft om DVDs al af te spelen? (PS2 kan 't out-of-the-box) - waarom heb betaal voor je Xbox Live terwijl de Xbox alle hardware aan boord heeft om on-line te gaan (tegenwoordig wordt je dashboard al geupdated zonder een Live abonnement). PS2 online is overigens gratis, na eenmalige aanschaf van de netwerkadapter. (En blijkbaar heb je geen surroundsound, waarvoor weer een extra kabel nodig is a 30 euro). Om soortgelijke redenen heb je dus voor een Cube een memory-card nodig...
Das echt bull shit om te zeggen dat de controllers verrot zijn. Dat is gewoon een kwestie van wennen. Ik had dat probleem namelijk eerste ook maar dan met de xbox. Ik kon in het begin niet richten enzo met halo. Maar nu speel ik met de xbox als de beste. En ik denk dat je vooral een Gamecube koop voor de toppers van de gamecube. En dat zijn er toch wel een behoorlijk aantal.
Dat is geen bullshit, dat is een mening:{ . Maar goed, ik zal hem even onderbouwen. Ik vind die knoppen echt heel raar. 1 Grote knop in het midden, en dan 3 knoppen erom heen. Maar die andere knoppen zijn echt gewoon heel anders van vorm. Het lijkt mij chiller om die knoppen allemaal even groot te maken zodat je ze allemaal even goed kan gebruiken (net als op de meeste consoles). Ik snap wel dat je daar aan moet wennen, maar dan nog blijf ik het een raar ding vinden.
Tja, het verschilt per persoon denkt ik. Ik heb een Xbox & NGC, en vindt de Xbox-controller toch echt wel wat fijner in de hand liggen dan die van de NGC. Maar ik heb zeker geen problemen met de NGC-controller, het is gewoon ff wennen
i had het hier wel oover de GC. en dat de controllers van de GC niet lekker spelen is natuurlijk een mening, ik vindt ze wel goed liggen, maar net zo lekker als een s spelen ze niet.
naja dat zien jullie verkeerd, eigenlijk is de xbox goedkoper ga maar eens zoveel memorycards voor je gamecube halen tot je net zoveel hebt als een hardeschijf van de xbox.
Koop je toch zo'n memorycard van een andere fabrikant met heel veel blocks. Goedkoop en daarbij veel ruimte voor veel savegames. Ik ga ook de Gamecube halen. 100 euro + memorycard (25) + 2 games en ik ben voor minder dan 200 euro klaar en heb veel plezier. Gamecube bij mijn Xbox en PS2
't is eigenlijk ongelovelijk hoe goed die xbox is, nog maar een paar jaar oud en nu al de beste console ooit, met spellen als HALO , Brute Force, Splinter Cell, Blinx en het geweldige Dead Or Alive Extreme Beach Volleyball daar kan echt niks tegen op! Capcom, Konami zijn echt bagger, want die maken bijna niks voor de xbox, maar Ubi Soft en Tecmo zijn echt 100x beter!
Bwahaha.. (Ubisoft maakt prince of persia, die is eerst een paar maanden PS2 exclusief, is Ubi nou ook bagger? )
de gamecube is net 40 euro (100+30+30=160) euro in prijs verlaagd, dus niet zeuren! das allemaal mooi meegenomen.. en over de controllers worden we het toch niet eens..
Niet 40 euro joh. Normaal betaal je 200 + 30 + 30 = 260. Vanaf 17e........... 100 + 30 + 30 = 160 Dus wel 100 euro winst
Ach een gamecube wat heb je er aan. Allemaal kiddy games en zo als mario. Op de xbox kun je tenminste een lekker potje realistisch racen of een lekker knallen en dan ook nog eens online maar de gamecube heeft maar 1 online game en niet eens spellen als GTA en zo omdat er allemaal kindjes tot 4 jaar op spelen en dan heeft dat geen nut dat spel te produceren want zie jij een kind van 4 al GTA spelen?
ja Blinx is bijvoorbeeld ook veel stoerder dan Mario, xbox is echt grof, al die gamecube kindjes hebben nog niet eens een creditcard dus kunnen ze ook niet online trouwens wel klote dat xbox sonic heroes krijgt, zou goed voor het imago van de xbox geweest zijn als ze dat spel hadden kunnen weren, 't is namelijk net zo kiddy als mario
Jongens, probeer niet te fanboy te reageren. Daar hebben we bijzonder weinig aan. De argumenten die jullie noemen zijn al honderden keren behandeld. Probeer nu met echte argumenten te komen.
Persoonlijk vind ik de controller van de Gamecube fijner spelen dan die van de Xbox. De hele Gamecube heeft wat kinderlijks over zich en de games zijn hardstikke kiddy, i agree. But i love kiddy! Mario blijft leuk! En ik kan echt weken zoet zijn met een game als Zelda. Daarbij vind ik, voor mensen die ook verder dan het uiterlijk kijken, Zelda: The Wind Waker een hardstikke volwassen game. De Gamecube is nu een stukje goedkoper en ja, natuurlijk moet je er ook een mem card bij kopen, maar als je één grotere koopt heb je voorlopig wel even genoeg. Je hebt niet zoveel nodig als de harddisk op je Xbox, omdat je geen muziek hoeft op te slaan. De PS2 gaat nu ongeveer op de zelfde prijs liggen als de Gamecube en de Xbox zal ongetwijfeld volgen. Ik heb hier een Xbox en een Gamecube staan en het zijn twee prachtsystemen met beide pareltjes van games. Ik heb natuurlijk een voorliefde voor de Xbox, maar met games als Zelda en Metroid Prime vermaak ik mij meer dan prima.
Ik sluit me helemaal bij shriko aan. Laatst Zelda uitgespeeld en gisteren Metroid van Graveheart binnengekregen zijn toch wel uitzonderlijke spellen en nu die aanschafprijs zo laag is voor de cube en die topspellen ook nog eens in prijsdalen (metroid voor 34,95) kan ik me goed voorstellen dat gamers naast hun Xbox er ook nog een cube bijkopen.